Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به وضعیت راه‌ها، گفت: محورهای مواصلاتی استان همچنان لغزنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی فقط با زنجیرچرخ ممکن است، ابراز کرد: رانندگان حتماً فاصله‌های طولی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در محورهای مواصلاتی جدی بگیرند، تصریح کرد: طی چند روز اخیر تصادف قابل‌توجهی در محورهای مواصلاتی استان رخ نداده است.

وی با بیان اینکه رانندگانی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند حتماً زنجیرچرخ به همراه داشته باشند، عنوان کرد: رانندگان حتماً قبل از حرکت سیستم گرمایشی خودرو را بررسی کنند و از سالم بودن آن مطمئن شوند.

مینا خانی با بیان اینکه رانندگان حتماً سوخت به‌اندازه کافی و تمامی تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند، تاکید کرد: همشهریان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور