Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهداشت و درمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تحویل نخستین محموله واکسن فخرا جهت واکسیناسیون عمومی به وزارت بهداشت خبر داد.   به گزارش ایلنا، رضا الله‌ورن با اعلام این خبر گفت: پیرو ارتباطات وزارت دفاع با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نخستین محموله واکسن «فخرا» که به نام دانشمند شهید هسته‌ای و دفاعی، شهید فخری‌زاده نامگذاری شده است به میزان حدود ۴۲۶هزار دوز تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل بهداشت و درمان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این اولین محموله واکسن فخرا است که توسط وزارت بهداشت در سراسر کشور توزیع و در سبد واکسیناسیون عمومی، در دسترس هموطنان قرار می‌گیرد.   الله‌ورن همچنین تصریح کرد: واکسن فخرا یک واکسن ایرانی است که ایمنی بخشی بسیار خوبی در مقابل سویه‌های کرونا ایجاد می‌کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت بهداشت محموله واکسن واکسن فخرا وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابلاغ و اجرایی شدن تعرفه های پزشکی مصوبه دولت با افزایش ۳۵ درصدی به مراکز بهداشتی و درمانی و سایر نهادهای مرتبط کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید کریمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد وزارت بهداشت افزود: در فضای مجازی برخی افراد تعرفه های پزشکی امسال را اعلام کرده بودند، که درست نبود و اکنون نرخ مصوب تعرفه ها در بخش خصوصی برای پزشکان عمومی ۱۲۶ هزار تومان، متخصص ۱۸۹ هزار تومان ، فوق تخصص و فلوشیب۲۴۱ هزار تومان و روانپزشکی ۲۵۱ و پزشکان فوق تخصص روانپزشکی۲۸۶ هزار تومان است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه جراحی ها بر اساس کا محاسبه می شود ، در بخش خصوصی ۱۰۱ هزار تومان و در بخش دولتی ۳۰ هزار تومان بوده که بطور متوسط ۳۵ درصد افزایش نسبت به سال ۹۰ افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: دولت مساعدت خوبی در زمینه افزایش تعرفه‌های پزشکی داشته و این رقم در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، زیرا یک عقب ماندگی تاریخی ۱۰ ساله تعرفه‌ها نسبت به نرخ تورم داریم و دولت سعی کرد برای حفظ پزشکان و پیشگیری از مهاجرت، امسال تعرفه‌ها را افزایش دهد.

به گفته کریمی، با توجه به اینکه دریافتی پرستاران دریافتی کم است، مساعدت شده در سالجاری کارانه گروه پرستاری افزایش یابد.

تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین سخنگوی وزارت بهداشت نیز در این رابطه گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان برای سال ۱۴۰۳ صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.

وی اظهار داشت: محاسبه تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • جزئیات تعرفه پزشکان اعلام شد
  • دولت تعرفه‌های پزشکی را ابلاغ کرد
  • تعرفه های جدید پزشکی ابلاغ شد
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • راه اندازی نخستین کلینیک درمانی «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه
  • چگونه ارز درمانی بگیریم؟
  • بیش از ۲۷ میلیون نفر ، زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • ۲۷ میلیون نفر زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • نخستین واکسن ۵ ظرفیتی مننژیت در نیجریه تزریق شد