Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@14:52:57 GMT

مهارحریق یک واحد مسکونی در حصارک کرج

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۴۰۶

مهارحریق یک واحد مسکونی در حصارک کرج

باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- طبق اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج حادثه حریق ساعت ۰۹:۳۶ دقیقه امروز در حصارک بالا انتهای بلوار آزادی  رخ داد که با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به واحد‌های فوقانی نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.

ضمناً کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه درحال بررسی علت حادثه می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حریق در ساختمان ۶ طبقه، طبقه سوم حدودا ۸۰ متر شعله ور شد و بر اثر دود زیاد در راه پله‌ها ۱۵ نفر از ساکنین طبقات با کمک آتش نشانان از محل خارج وبه محل ایمن منتقل شدند، و متاسفانه دو نفر از آتش نشانان در این عملیات دچار مصدومیت شدند

برای اطفا و امداد رسانی به این حادثه ۱۸ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۱۹،۱۰۶،۱۰۲ به محل اعزام شدند.

انتهای پیام/ر.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی اطفای حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در یک روستا

آفتاب‌‌نیوز :

مجید نقوی در تشریح این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه صبح امروز به دنبال گزارش حادثه انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد شهرستان فامنین، بلافاصله کارشناسان اورژانس پایگاه آزادراه این شهرستان به محل فوریت اعزام شدند 

وی افزود:در این حادثه به علت نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ، خانمی ۲۶ ساله دچار سوختگی و کاهش سطح هوشیاری شده بود.

سوپروایزر مرکز اورژانس هم بیان کرد: به محض حضور کارشناسان اورژانس فامنین در محل حادثه با توجه به شرایط بالینی بیمار، درخواست اعزام بالگرد هوایی شد که سریعا هماهنگی لازم بعمل آمد و بالگرد اورژانس هوایی به سمت فامنین به پرواز درآمد .

قهرمانی افزود: بعد از تحویل بیمار به تیم اورژانس هوایی، مددجو در مدت زمان ۱۰ دقیقه از آزاد راه همدان_ساوه به بیمارستان سوختگی بعثت اعزام شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • انفجار منزل مسکونی در یک روستا
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد