Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعضای کمیسیون تلفیق با رایگان شدن تعرفه مصرف آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف برای کلیه مدارس کشور در سال ۱۴۰۱ موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، علی حدادی نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‏« بر اساس پیشنهاد بنده و موافقت اعضای کمیسیون تلفیق در جریان بررسی لایه بودجه، مصوب شد کلیه رده‌های بسیج اعم از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، سالن‌های فرهنگی و ورزشی، ازپرداخت کلیه حق انشعابات اعم از آب، برق، گاز و عوارض شهرداری معاف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با تصویب کمیسیون تلفیق بودجه و در حمایت از آموزش و پرورش، تعرفه مصرف آب، برق و گاز تا سقف الگوی مصرف برای کلیه مدارس کشور، در سال ۱۴۰۱ رایگان می‌شود.»

به گزارش ایسنا، کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از روز شنبه هفته جاری بررسی جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را آغاز کرده است.

نمایندگان مجلس در هفته گذشته کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱کل ‌کشور را به تصویب رساندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لایحه بودجه ۱۴۰۱ کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس یازدهم کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزییات جلسه عصر امروز این کمیسیون جهت بررسی بخش دوم لایحه بودجه را تشریح کرد. - اخبار سیاسی -

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون تلفیق جهت بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال 1403 گفت: در این جلسه جدول 7 لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان به این انتقاد داشتند که بطور مثال چرا یک دستگاه حدود 70 درصد منابعش ارتقا پیدا کرده و اما یک دستگاه تنها 10 درصد منابعش افزایش یافته است.

اختلاف بخش اول و دوم بودجه به دلیل کاهش مالیات تولید

نوی با بیان اینکه ردیف‌های جدیدی در بخش دوم لایحه بودجه ایجاد شده است ادامه داد: ردیف‌ها در قالب کمک به برخی از بخش‌ها لحاظ شده است. البته منابع طرح‌های تملک دارایی برخی از استان‌ها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است که باید این موارد مورد بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین یکسری مصوبات در بخش اول بودجه به تصویب رسید که متاسفانه تغییراتی در آنها اعمال شده است و این تغییرات بدون اجازه مجلس بوده است دولت باید برای اعمال این تغییرات راهکار قانونی به مجلس ارائه می کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 تاکید کرد: همچنین در بخش دوم لایحه بودجه متاسفانه برخی از استان‌ها سهم قابل توجهی از تملک دارایی سرمایه‌ای نداشته و اما درآمد مالیاتیشان برای سال آینده 85 درصد رشد کرده است که ان شاءالله این موارد را اصلاح خواهیم کرد تا فشار بر مردم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • منابع و مصارف بودجه تبدیل به قانون شده است
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود
  • احتمال بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از هفته آینده در مجلس