Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:52:47 GMT

تجلیل از نایب رییس کمیته‌ ملی المپیک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۳۵۵۶

تجلیل از نایب رییس کمیته‌ ملی المپیک برگزار شد

از طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک تجلیل و از سردیس او رونمایی شد. 

به گزارش ایسنا، مراسم تجلیل از طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.  در این مراسم رضا صالحی امیری و کیکاووس سعیدی رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، علی رغبتی، علی دادگر، مجید شایسته و علیرضا رحیمی، اعضای هیات اجرایی، محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، سعید فائقی، مهدی علی نژاد و نصراله سجادی ، حسن طباطبایی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا صالحی امیری در این مراسم بیان کرد: همواره سرمایه انسانی در یک انسان خاص در حد اعلا متجلی و به سرمایه نهادین تبدیل می شود. در میان زنان تاثیرگذار ورزش ایران نام خانم طاهریان می‌درخشد و من بارها وی را بانوی اول ورزش ایران نامیدم‌. وی همواره دنبال توسعه ورزش زنان بود.

او در ادامه افزود: زنان ایران زمین همواره منشا غرور و عزت کشور بوده، هستند و خواهند بود. اگر طاهریان در ورزش ایران درخشید در کنار وی یک خانواده موفق حضور داشتند.

رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به ورزشکاران و قهرمانان زن ورزش ایران گفت: باید بدانید انسان های زیادی در ورزش سختی و مشقت زیادی کشیدند تا شما امروز به این جایگاه و سکو برسید و باید قدردان آنها باشید.

فائقی نیز عنوان کرد که خانم طاهریان  زمانی که مشغول به کار شد، ورزش را به دغدغه اول رییس جمهور تبدیل کرد. 

نایب رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که همراهی مرحوم هاشمی رفسنجانی و خانم فائزه رفسنجانی در توسعه ورزش بانوان بسیار تاییرگذار بود.

به گزارش ایسنا، طاهره طاهریان در مراسم رونمایی از تندیس خود که امروز برگزار شد، ضمن تشکر از صالحی امیری که برگزارکننده این مراسم بود و دیگر مدیران حاضر در مراسم گفت: از ریاست کمیته به دلیل خلق نونگری در کمیته تشکر می کنم و همچنین تشکر ویژه ای دارم از آقای خسرو وفا به دلیل همراهی و رعایت عدالت جنسیتی در ورزش معلولان.

وی با بیان اینکه نمی خواهم امروز در مورد عملکرد کمیته صحبت کنم چون اصلا ضرورتی ندارد، خاطرنشان کرد: اما باید تاکید کنم که راه اندازی موزه ملی ورزش، توجه به تاریخ شفاهی و تشکیل و فعال کردن کمیسیون ها از دستاوردهای مهم کمیته بوده است.

طاهریان با اشاره برگزاری مراسم امروز تاکید کرد: باید بگویم آنچه در ورزش زنان بعد از انقلاب صورت گرفته حاصل تلاش همه بانوان بوده و البته همراهی مرحوم هاشمی رفسنجانی، خانم فائزه هاشمی و مدیران کل ورزش همه استان ها و شهرستان ها که در توسعه ورزش بانوان تاثیر گذار بوده است. در این میان بنده به عنوان خدمتگزار فعالیت کرده ام.

وی تصریح کرد: من به عنوان عضوی کوچک در ورزش بانوان فعالیت کرده، به همین دلیل برای این مراسم و اینکه اولین مدیر زن برای برگزاری آن باشم، مقاومت زیادی کردم. امیدوارم این روند در مورد دیگر مدیران زن هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك طاهره طاهریان کمیته ملی المپیک ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب چهار پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب پنج امتیاز از هفت بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را تصاحب کرد.

همچنین در این رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با پنج امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

کد خبر 6083797

دیگر خبرها

  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد