Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر جهانی؛ پس از اینکه جواد نکونام سرمربی فولاد، صالح حردانی مدافع ملی پوش خود را به خاطر علاقه جهت پیوستن به استقلال نیمکت نشین کرد، به نظر می‌رسد اکنون این مربی راضی به انجام چنین انتقالی شده است.

البته شنیده می‌شد که فولادی‌ها در ازای صدور رضایتنامه حردانی، خواهان حضور دو بازیکن از استقلال شدند که آن دو بازیکن رشید مظاهری و آرش رضاوند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگربان ناراضی استقلال که تا به اینجای فصل به ندرت حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش هم قرار گرفته، ابتدا معاوضه را نپذیرفت و اعلام کرد تنها درصورتی از جمع آبی پوشان جدا می‌شود که رضایتنامه‌اش صادر شود تا او شخصا تیم آینده‌اش را انتخاب کند. موضوعی که با مخالفت مدیران باشگاه اعلام شد چراکه آنان این احتمال را می‌دادند که مظاهری قصد پیوستن به سپاهان یا پرسپولیس را داشته باشد و اینگونه رقیب مستقیم آنها در راه قهرمانی تقویت شود. از طرفی فرهاد مجیدی هم با وجود نمایش‌های پرانتقاد رضاوند در این فصل، خیلی مایل به جدایی این هافبک از جمع شاگردانش نبود تا این معاوضه در مراحل ابتدایی متوقف شود.

اکنون خبر رسیده که مظاهری موافقت خود را با پیوستن به فولاد اعلام کرده و با توجه به علاقه شدید حردانی به آبی پوش شدن، این معاوضه در مراحل نهایی خود قرار دارد. هرچند که مشخص نیست فولادی‌ها تنها با حضور مظاهری موافقت می‌کنند یا اینکه بازیکن دیگری هم مدنظرشان است. این موضوع، تنها گره ماجرای جابه جایی بازیکن میان این دو تیم است و باید دید فولادی‌ها رضایت می‌دهند یا اینکه اتفاقات جدیدی رخ می‌دهد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال جواد نکونام فرهاد مجیدی فولاد فولاد خوزستان ملی پوش لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

کاپیتان پیشین استقلال مذاکراتی را برای عهده‌دار شدن ریاست آکادمی این باشگاه انجام داد.

به گزارش مشرق، آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه برای برعهده گرفتن ریاست آکادمی انجام داد.

برهانی پیش از این هم سابقه مدیریت در آکادمی استقلال را داشته و با امیدهای این باشگاه به مقام قهرمانی کشور هم رسید.

مسئولان استقلال تا بزودی مدیر جدید آکادمی را مشخص خواهند کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!