Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس از برگزاری دوره آموزشی تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری ویژه مبلغین بومی استان در آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی چهارشنبه ۲۹ دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: فراگیران این دوره آموزشی بیش از یکصد و چهل نفر از مبلغان بومی و طلاب علوم دینی فارس است و در قالب ۸ ساعت آموزشی مباحث مختلفی در حوزه اهمیت توجه به رشد جمعیت در جوامع خواهند آموخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این برنامه آموزشی با همکاری مرکز افق آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) و با حضور حجج الاسلام حسینی و ندیمی در شیراز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ فرزند آوری، عنوان کرد: طلاب علوم دینی و روحانیون به عنوان مبلغان بیش از پیش می‌توانند در ترویج و گسترش مباحث فرهنگی و اجتماعی نقش داشته باشند و برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی نیز می تواند به غنای علمی مباحث و اشتراک تجربیات آموزشی تبلیغی مبلغان کمک کند.

صفری گرایی تاکید کرد: دوره آموزشی رشد جمعیت و فرزندآوری در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنجشنبه ۳۰ دی ماه در مسجد آستان مقدس علی بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فرزندآوری فارس سازمان اوقاف رشد جمعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور

آقای سلیمی اظهار داشت: دومین کارگاه آموزشی سرمربیان پایه کشتی استان‌ها در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی شهید سلیمانی برگزار شد.

وی افزود: مرتضی زمانی مربی کشتی چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید

دعوت داور چهارمحال و بختیاری به رقابت‌های کشتی فرنگی

سلیمی اضافه کرد: در این دوره که زیر نظر انستیتو کشتی برگزار و سرمربیان پایه استان‌های کشور در کارگاه‌های مختلف آموزشی از جمله سنجش و ارزیابی کشتی‌گیران پایه، چارچوب استعدادیابی، پیشگیری از آسیب‌های ورزشی، اصول و مبانی روانشناسی در کشتی‌گیران، تغذیه ورزشی و آموزش فنی در کشتی حضور یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دوره تغذیه و مدیریت بیماری‌های قارچی نخیلات در تنگستان برگزار شد
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳