Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، بر پایه این قرارداد که امروز میان "یاسو ناکا" رئیس مجموعه فرهنگی و انتشاراتی پائو در ژاپن و حسین دیوسالار رایزن فرهنگی کشورمان در توکیو امضاء شد، طرف ژاپنی سرمایه گذاری برای ترجمه ژاپنی این کتاب و نیز توزیع آن در شبکه کتاب این کشور را به عهده گرفته تا کتاب در اختیار علاقه مندان و مخاطبان فرهنگ دوست قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 حسین دیوسالار رایزن فرهنگی ایران در این زمینه گفت: با توجه به وجود خلاء محتوایی منابع فارسی به زبان ژاپنی برای علاقه مندان و فرهنگ دوستان ژاپنی، رایزنی فرهنگی با مشارکت طرف های ژاپنی و برخی ایرانیان علاقه مند، از سال ۱۳۹۷ تاکنون ۱۵ عنوان کتاب و مجله با بیش از ۲۸ هزار تیراژ (علاوه بر نسخه الکترونیکی) را ترجمه و منتشر کرده است که از جمله آنان می توان به تولید ۵ شماره مجله تخصصی"ایران" ژاپنی، کتاب نفیس"۴۷۰۰ مایل، هنر، پل ارتباط ایران و ژاپن" فارسی-ژاپنی، کتاب "الهی نامه عطار" ژاپنی، کتاب "نمایشگاه نقاشی تبادلات فرهنگی ایران و ژاپن" ژاپنی، کتاب "اجلاس اولین گفت وگوی دینی ایران و ژاپن" فارسی-ژاپنی، کتاب"ژاپن شناسی در ایران" فارسی، کتاب "سینمای ایران و ژاپن" فارسی، کتاب "نیم نگاهی به ژاپن" فارسی، کتاب "مقیم سرزمین آفتاب" فارسی و ... نام برد.
وی در این خصوص افزود: از مدت ها قبل پیگیری های لازم و مذاکره با مجموعه های مختلف انتشاراتی در ژاپن برای انتشار این کتاب صورت گرفت و نهایتا در ادامه انعقاد قرار داد همکاری برای چاپ ترجمه ژاپنی "مهاجر سرزمین آفتاب"، این همکاری نیز  با انتشارات پائو به نتیجه رسید که امیدواریم به زودی منتشر شود و در بازار نشر این کشور توزیع شده و در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

برچسب‌ها شهید مرتضی مطهری رایزنی فرهنگی ژاپن کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید مرتضی مطهری رایزنی فرهنگی ژاپن شهید مرتضی مطهری رایزنی فرهنگی ژاپن کتاب ایران و ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!

 ژاپنی‌ها هم لیست نهایی خود را برای لیگ ملت‌های والیبال اعلام کردند.

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که احتمالا آخرین سال حضور خود در این تیم را پشت سر می‌گذراد پس از دیدن عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملت‌های والیبال اعلام کرد که نام کیهان تاکاهاشی، بازیکن دو رگه ایران ژاپنی، در این لیست به چشم می‌خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست‌ها:

پاسورها: ماساهیرو سکیتا، آکیهیرو فوکاتسو، فوکاتسو، موتوکی آکیتو، ریو یاماموتو و ماساکی اویا

سرعتی‌زن‌ها: آکیهیرو یامائوچی،تایشی اونودرا،، کنتارو تاکاهاشی، لاری گو مورایاما، دن لاری، کنتو آسانو، کیگو نیشیموتو و رن اونیکی

قطر پاسورها: یوجی نیشیدا، کنتا میائورا، نیشیاما و کیهان تاکاهاشی

دریافت‌کننده‌ها: یوکی ایشیکاوا (کاپیتان) ران تاکاهاشی، تاتسونوری اوتسوکا، کنتا تاکاناشی، شوما تومیتا، ماساتو کای، آکیتو یامازاکی، کنیو ناکاماتو و یودای آرای،

لیبروها: توموهیرو یاماتومو، کازایوکی توموهیرو اوگاوا و کازایوکی تاکاهاشی

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف ژاپن خواهد رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معاف شدن اعضای تیم ملی والیبال از خدمت سربازی تیم ملی والیبال ایران با وجود شکست مقابل چین قهرمان شد

دیگر خبرها

  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • مجموعه شعر «گورکن» منتشر شد
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • کتاب صوتی «برزویه پزشک» منتشر شد/اقتباسی از داستان‌ کلیله و دمنه