Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:16:42 GMT

یک اتفاق عجیب دیگر در فدراسیون عزیزی‌خادم +سند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۴۳۸۵

یک اتفاق عجیب دیگر در فدراسیون عزیزی‌خادم +سند

کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب از نفراتی برای حضور در کلاس‌های مربیگری استفاده می‌کند که شائبه های بسیاری را باعث شده است.

به گزارش مشرق، کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با روی کار آمدن شهاب عزیزی خادم دستخوش تغییراتی شد. در این راستا، جلال چراغپور به عنوان رئیس این کمیته و نیما نکیسا به عنوان رئیس دپارتمان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با گذشت چند ماه از فعالیت این کمیته، شاهدیم که اتفاقات جالبی در آن رخ می‌دهد. به طور مثال، نفراتی به عنوان ناظر در کلاس‌های مربیگری حکم دریافت می‌کنند که به نظر می رسد فاقد استانداردها و شرایط هستند و به نوعی چنین رویه ای در فدراسیون وجود داشته که فردی که می‌خواهد ناظر کلاس‌های مربیگری باشد، باید کارمند فدراسیون، عضو یا رئیس کمیته آموزش باشد، اگر این چه این رویه تبدیل به قانون نشده اما عملا شاهدیم سرپرست تیم فوتبال پیکان با امضای حسن کامرانی فر به عنوان ناظر در کلاس‌های مربیگری در ارومیه معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش عزیزی خادم به ارتباطش با جادوگر

اکنون سوال از فدراسیون و کمیته آموزش این است که سعید دقیقی که سرپرست تیم فوتبال پیکان است و مدرس محسوب نمی‌شود و البته حدود ۲ ماه پیش کلاس‌های مربیگری A را پشت سر گذاشته، چگونه به عنوان ناظر در کلاس های آموزشی حضور پیدا کرده؟ آیا قانونی در این زمینه وجود ندارد که استانداردها چیست و چگونه می شود سرپرست یک تیم لیگ برتری، وارد چنین دوره ای شود؟ (تصویر نامه ابلاغ به هیات فوتبال که توسط دبیرکل فدراسیون امضا شده را در زیر ببینید)

اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان هم به عنوان دستیار سنجری در کلاس های مربیگری B در شهر ری فعالیت می‌کند. باز هم این سوال ایجاد می‌شود که آیا واقعا مدیرعامل یک باشگاه ۲۰ روز فرصت دارد در کلاس‌های مربیگری به عنوان دستیار یک مدرس فعالیت کند؟ پس تکلیف باشگاه پیکان چه شده و چگونه اداره می شود؟ البته تنها این ۲ نفر از باشگاه پیکان توسط کمیته آموزش فدراسیون حکمی دریافت نکردند چون علی الله‌کرم دستیار مجتبی حسینی هم به عنوان مدرس کلاس‌های مربیگری B در کرج معرفی و مشغول به کار شد.

باید این پرسش را مطرح کرد انتخاب مدیرعامل، سرپرست و مربی از باشگاه پیکان توسط کمیته آموزش فدراسیون چه توجیهی دارد؟ آیا اینگونه چیدمان مدرسین، ناظران و ... توسط کمیته آموزش و انتخاب چندین نفر از یک باشگاه ایجاد شائبه نمی‌کند؟ آیا این نوع انتصابات و چیدمان ها را نوعی انتقال باشگاه پیکان به کمیته آموزش نمی توان تفسیر کرد؟ و در نهایت باید پرسید مسئولیت نظارت روی کمیته‌های فدراسیون به عهده چه کسی است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد؟

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت پیکان باشگاه پیکان سعید دقیقی اکبر محمدی فدراسیون فوتبال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیته آموزش فدراسیون کلاس های مربیگری باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت

 کوئنتین تارانتینو نظرش درباره فیلم «منتقد سینما» عوض شده و این فیلم دهمین و آخرین پروژه وی نخواهد بود. گفته شده خیلی ساده او نظرش را تغییر داده است.

به نقل از ددلاین، در این فیلم قرار بود تارانتینو از برد پیت به عنوان بازیگر اصلی خود استفاده کند که سومین همکاری آنها پس از «لعنتی‌های بی‌آبرو» و «روزی روزگاری در هالیوود» را رقم می‌زد. شایعه‌هایی هم وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است بسیاری از بازیگران فیلم‌های گذشته او نیز در این فیلم حضور داشته باشند.

حالا گفته می‌شود تارانتینو که فیلمنامه خود را بازنویسی کرده بود، شروع تولید را به تاخیر انداخته و به این نتیجه رسیده که دهمین و آخرین فیلم او «منتقد سینما» نباشد.

این بزرگترین سورپرایز برای طرفداران تارانتینو از سال‌ها قبل و پس از آن است که فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز» وی لو رفت و کپی آن همه جا پخش شد. تارانتینو احساس کرد به او خیانت شده، اما او در نهایت به پروژه بازگشت.

منابع نزدیک به کارگردان گفته‌اند او درباره آخرین فیلمش تغییر عقیده داده و دارد فکر می‌کند که چه فیلمی آخرین فیلمش باشد.

پروژه «منتقد سینما» پس از پایان اعتصاب انجمن بازیگران و آزاد شدن برد پیت برای پیوستن به فیلم داشت با شتاب جلو می‌رفت. این فیلمساز گفته بود فیلمش در کالیفرنیای سال ۱۹۷۷ اتفاق می‌افتد و درباره مردی است که واقعا وجود داشت، اما هرگز مشهور نبود و کارش نوشتن نقد فیلم بود. این شخصیت به نوعی یادآور شغل خود تارانتینو در نوجوانی بود.

منبع: مهر

tags # هالیوود سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • تارانتینو تصمیم بزرگ و جنجالی خود را کنار گذاشت
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب در مراسم رژه روز ارتش در مشهد
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!