Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@01:36:49 GMT

استقلالی‌ها در قرنطینه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۴۷۰۹

استقلالی‌ها در قرنطینه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه استقلال روز دوشنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت شده است و به همین علت با تایید سازمان لیگ، بازی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی لغو شد.

طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال، ۱۷ بازیکن استقلال مبتلا به کرونا شدند و یک تن از اعضای کادر فنی نیز به کرونا مبتلا شد و این افراد در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان استقلال ۲ روز است که در شرایط قرنطینه به سر می‌برند و تحت نظر پزشک فرایند درمانی خود را طی می‌کنند.

طی پیگیری‌های انجام شده، حال عموم بازیکنان استقلال مساعد است و در حال حاضر مساله تست مجدد از آبی‌پوشان کرونایی مطرح است. طبق پروتکل‌های وضع شده، افرادی که به امیکرون مبتلا شدند باید ۵ روز در قرنطینه باشند و اگر بعد ۵ روز علائمی نداشته باشند، می‌توانند تست کرونا دهند و اگر نتیجه تست منفی بود، می‌توانند به شرایط عادی برگردند.

با توجه به مساعد بودن حال بازیکنان استقلال، این امکان وجود دارد که برخی از بازیکنان استقلال زودتر از موعد مقرر به شرایط عادی بازگردند. طبق پروتکل‌های کرونا، اگر فردی به امیکرون مبتلا شده باشد و ۳ روز و درگیر علائمی نباشد، می‌توانند تست دهد تا مشخص شدن نتیجه تست اگر حال عمومی فرد خوب باشد، می‌تواند به شرایط عادی خود بازگردد.

با این وجود ممکن است برخی از بازیکنان استقلال بتوانند شرایط بهتری برای بازگشت به وضعیت عادی پیدا کنند. همچنین بازی دو تیم استقلال و هوادار در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، روز شنبه، ۲ بهمن برگزار خواهد شد و اگر استقلال ۵+۱۱ بازیکن در اختیار داشته باشد، می‌تواند در این بازی مقابل هوادار صف‌آرایی کند.

همچنین دیروز (سه‌شنبه) استقلالی‌هایی که تست کرونای‌شان در دو نوبت گذشته منفی بوده است، به ایفمارک رفتند و دوباره تست کرونا دادند. قرار است تا امروز (چهارشنبه) نتیجه تست‌های این بازیکنان معلوم شود تا وضعیت سلامتی‌شان مشخص شود.

256 251

کد خبر 1594242

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال ویروس کرونا بازیکنان استقلال نتیجه تست تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا

پزشک تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد مدافع - هافبک فرانسوی آبی‌پوشان بتواند فصل آینده برای این تیم بازی کند.

طرفداری | استقلالی‌ها امیدوار هستند یامگا فصل بعد پا به توپ شود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت:

یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت:

خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • یک استقلالی به در خروج هدایت شد | دو گزینه برای جانشینی
  • عکس دسته جمعی استقلالی ها با آقای شماره ۲۰۰