Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت:باید رویکرد انقلابی و جهادی در مسئله و صحنه علمی و فرهنگی کشور در دستور کار باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیمایلام ؛  محمدرضا مردانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز عالی استان ایلام با اشاره اینکه در کار جهادی باید مثل یک جهادگر تلاش کرد اظهار داشت: انجام صرف امور اداری و سازمانی مدیریت جهادی محسوب نمی‌شود و کار جهادی فراتر از این مسئولیت‌ها است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور بابیان اینکه امروز گرامی داشت روز غزه  نامگذاری شده گفت: اسرائیل غاصب تصمیم به هجوم غزه که زمانی نماد مظلومیت بود،گرفت تا حماس را از پای در آورد و تهدیدی برای اسرائیل نباشد ولی اکنون به همت والای شهید سلیمانی حماس به موشک‌های دست یافته که در صورت تهدید می تواند صهیونیست‌ها را مورد آماج حملات قرار دهد‌ و اکنون مصداق تحول است

رئیس با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرماید، جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کشور را سامان ببخشیم و باید در همه بخش‌ها کمر بسته باشیم ادامه داد: رویکرد میدانی شهید سلیمانی را بایدالگو قرار دهیم که در همه  صحنه ها فردی خستگی ناپذیر و حضوری مقتدرانه داشت.

وی گفت: سردار قاسم سلیمانی چه روزهایی که در دوران دفاع مقدس بود وچه در مسئولیت سپاه قدس و همچنین دوران حضور در کرمان در مقابله با اشرار شخصاً در میدان حاضر بود و ما بایدپیرو مکتب حاج قاسم  اکنون در عرصه علم در میدان حضور پیدا کنیم .

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور افزود: مجاهدین فلسطینی شهید سلیمانی را شهید قدس نام نهادند چرا که جامعیت رفتاری و اخلاقی این فرد بوده که او را به یک شخصیت جهادی تبدیل ساخته و هوش، دانایی، علم ولایی و دغدغه مند بودن از ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود ما باید در دانشگاه‌ها مکتب شهید سلیمانی را آموزش داده تا آیندگان راه او را ادامه دهند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید در واقع فرماندهان جنگ هستند و باید به درستی و بدون منیت نقش خود را در اعتلای کشور ایفا کنند.

گزارش تسنیم از امداد‌رسانی بسیجیان به ‌سیل‌زدگان "مورموری"/ قدردانی مردم ‌از کمک‌های شایسته سپاه + فیلم بسیج 800 واحد تولیدی راکد استان زنجان را به چرخه بازگرداند رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی منصوب شد

 مردانی گفت: جنگ تمام نشده و با شدت تمام ادامه داردامروز غرش توپخانه ها و موشک ها از طریق فضای مجازی و پیام رسانه های بیگانه در منازل ،فرزندان ما را مورد هدف قرار داده است .

وی  در ادامه خاطرنشان کرد: اگر در جنگ تحمیلی یک شهید داشتیم یک نفر از ما کم می‌شد اما در جنگ نرم دشمن اگر از ما یک نفر کم و متاسفانه یک نفر به جبهه دشمن اضافه می شود‌.

وی ادامه داد: 1080 کانون اساتید دانشگاه‌ها با 100اندیشکده و بیش از 53 هزار به عنوان بسیجی در سراسر کشور در این کانون‌ها ثبت نام کرده‌اند که این اندیشکده ها ظرفیت و فرصت بی‌بدیلی است که می‌توان با کار در جهت انقلاب و صدور فرهنگ و اندیشه گام‌های موثری برداشت.

مردانی تصریح کرد: مشارکت و جهاد باید بر اساس نیازها و ضرورت‌ها مورد توجه قرار گیرد و اساتید پایان نامه‌ها را به سمت حل مشکلات کشور واستان سوق دهند.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج اساتید کشور رئیس سازمان بسیج اساتید شهید سلیمانی کار جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • افزایش دایره نخبگی در دستور کار بنیاد نخبگان استان یزد
  • یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار