Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل صدا و سیمای بوشهر گفت: این رسانه در دهه فجر امسال ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته حال و آینده تدوین کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، سید حسین ناظر ظهر امروز در همایش سراسری و مجازی مدیران کل مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر و 44 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم اظهار داشت: رسانه صدا و سیما در معرفی ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مهمی تدوین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پخش برنامه‌های ایام دهه فجر در شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی، فضا مجازی افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر در دهه فجر امسال 22 هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته حال و آینده دارد.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با بیان اینکه از 22 هزار دقیقه برنامه بیش از 50 درصد آن در رادیو پخش می‌شود خاطر نشان کرد: 10 هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، 11 هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و یک هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی برنامه‌‌ریزی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می‌شود .

ناظر، پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله این برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: برنامه‌های زنده و ضبط شده رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در ارتباط و تعامل نسل‌های قدیم و جدید و نگاه امیدوارانه و واقع‌گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از 22 هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای است.

برنامه‌های دهه فجر در استان گلستان به صورت مسجدمحور برگزار می‌شودآغاز عرضه 600 هزار بلیت چهلمین جشنواره فیلم فجر از 5 بهمن‌ماهبرج میلاد دوباره"خانه جشنواره فیلم فجر" شد

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر افزود : علاوه بر صدا و سیما، حدود 100 روزنامه، هفته‌نامه، خبرگزاری و پایگاه خبری اجتماعی، عملکرد کارگروه‌های 22 گانه ستاد دهه فجر و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی صدا و سیمای هزار دقیقه رسانه ای دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را با مراجعه به این جدول پیگیری کنند.

اولدوز۰۰:۰۰
مستند۰۱:۰۰
حدیث سرو۰۳:۰۰
گون آیدین۰۳:۳۰
اذان نغمه سی۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
نقاب۰۵:۴۵
دعای عهد۰۶:۰۰
هر روز ورزش۰۶:۱۵
مستند۰۶:۳۰
سریال۰۷:۰۰
گون آیدین۰۸:۰۰
مستند۰۹:۰۰
کردی۰۹:۳۰
با خبرنگاران۰۹:۴۵
کردی۱۰:۰۰
ائویمیز (خانواده)۱۰:۳۰
اذان نغمه سی۱۱:۴۵پخش زنده
ویژه اذان ظهر۱۲:۱۵
خبر۱۳:۰۰
اولکمیز۱۳:۳۰
سینمایی۱۴:۱۵
با خبرنگاران۱۵:۴۵
روباتهای جنگی۱۶:۳۰
ائویمیز۱۷:۰۰
نوژین۱۷:۳۰
ویژه اذان مغرب۱۸:۰۰
درسهایی از نهج البلاغه۱۸:۳۰
باخیش۱۹:۳۰
خبر۲۰:۰۰
شهر و راه۲۰:۳۰
اولدوز۲۱:۰۰
سریال۲۲:۰۰
خبر آذری۲۳:۰۰
مستند۲۳:۳۰

 

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه ماه من میهمان سفره‌های افطاری
  • برنامه‌های صدا و سیمای زنجان در شب قدر اعلام شد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • اهمیت روز قدس امسال/ ایستادگی روزه‌داران غزه در برابر رژیم سفاک
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم فروردین