Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:38:14 GMT

تجهیزات شهرداری باید به روزرسانی شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۵۱۱۱

تجهیزات شهرداری باید به روزرسانی شود

ایسنا/زنجان رئیس شورای شهر زنجان بر ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در روزهای برفی تاکید کرد و گفت: نیاز است تا دیگر دستگاه‌ها نیز در چنین روزهایی در کنار شهرداری باشند.

منصور مرادلو صظهر امروز (۲۹ دی‌ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با اشاره به بارش برف سنگین روزهای اخیر در شهر زنجان، اظهار کرد: تجهیزات شهرداری برای فصل زمستان باید به روزرسانی شود؛ اعضای شورا در کنار مردم بوده و پیگیر مشکلات مردم در این روزها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اسن چند روز شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، تصریح کرد: ضروری است نیروهای بحران، آمادگی لازم را برای مواجه با چنین شرایطی داشته باشند. پیشتر نیز مانوری از سوی شهرداری برای آمادگی در روزهای بحرانی برگزار شد؛ چراکه این اتفاقات در شهر زنجان که منطقه سردسیر قرار دارد قابل پیش‌بینی است.

این مسئول در ادامه به ضرورت آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به مردم در روزهای سرد زمستانی اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

رئیس شورای شهر زنجان افزود: در روزهای اخیر که هوای برفی و کولاک در سطح شهر حاکم است، مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که با این‌حال شاهد تلاش نیروهای شهرداری هستیم. ولی باید امکانات خدمت‌رسانی زمستانی در استان به روزرسانی شود. در این روزها شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جواب‌گو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش بهره‌مند شدیم.

مرادلو به انتظارات شهروندان در برف‌روبی خیابان‌ها بالاخص در مراکز پرتردد و خیابان‌های اصلی و بازگشایی راه‌ها اشاره کرد و گفت: فعال‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودروهای شخصی ندارند از دیگر انتظارات مردم هست. همچنین بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

این عضو شوریای شهرز نجان در بخش دیگری با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش‌بینی شده است، یادآور شد: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود شورای شهر برخورد خواهد کرد.

رئیس شورای شهر زنجان ادامه داد: ستاد بحران شهرداری در این روزهای سرد فعال‌تر شده و به امورات نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شوراي شهر ناوگان حمل و نقل شورای شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار نوروزی شهردار قم و معاونین شهرداری، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر به واسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.

وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار و سایر مسئولین بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده‌، اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین استان اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیرگذارند، ایجاد شود، چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.

وی خطاب به شهردار قم خاطر نشان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود، لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی (علیه السلام) پرداخت و اظهار کرد: امام مجتبی (علیه السلام) می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد، چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.

در ابتدای این جلسه، دکتر سیدمرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد و ابراز داشت: ما در شهرداری به دنبال تولید رضایت‌مندی در شهر هستیم.

کد خبر 6064412

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • امیدآفرینی و تحقق شعار سال اولویت شهرداری و شورای شهر است
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • متحول‌شده ترین ستاره این روزهای والیبال ایران
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان