Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هه- مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: از فردا با نفوذ سامانه سرد و بارشی پیش‌بینی می‌شود آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و وقوع رواناب و اختلال در تردد جاده‌ها رخ دهد و بیش از ۴۰ سانتی‌متر بارش برف را در مناطق کوهستانی داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، نوربخش داداشی ظهر امروز در جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به استقرار جبهه قوی از فردا شب اظهار داشت: با نفوذ این سامانه به استان ،شاهد بارش باران و برف، در ارتفاعات همراه با کولاک برف، احتمال تگرگ، مه غلیظ و کاهش محسوس دما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان گلستان افزود: در برخی نقاط استان  وزش باد شدید بیش از 70 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر ، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و وقوع رواناب و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در ارتفاعات استان بیش از 40 سانتی‌متر بارش برف داشته باشیم که همراه با کولاک خواهد بود و تردد را با مشکل مواجه خواهد کرد.

آخرین اخبار از بارش‌های لرستان| 170 روستا در محاصره برف و قطع برق 30 منطقه/ ورود سامانه جدید بارشی و تداوم یخبندان انسداد "گردنه تته" استان کردستان تا فروردین‌ماه 1401/ ارتفاع برف در گردنه "ژالانه" به 10متر رسید بارش باران و برف امروز مهمان اصفهان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان هم دراین‌ جلسه گفت: با این پیش‌بینی‌ها احتمالا در برخی از راه‌ها با محدودیت‌ها مواجه خواهیم شد که برای رفع این محدودیت‌ها گروه‌های راهداری در مناطق کوهستانی مستقر هستند و تمام مدت جاده‌ها را نمک‌پاشی می‌کنند.

مهدی میقانی تصریح کرد: به رانندگان عزیز توصیه می شود که در نواحی کوهستانی و برف‌گیر با چراغ مه‌شکن و تجهیزات زمستانه  به خصوص زنجیر چرخ حرکت کنند وسایل گرمایشی ماشین را قبل از حرکت کنترل کنند و سلامت آنها مطمئن باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با اشاره به اینکه جنگل گلستان هم احتمالا بارش داریم، افزود: شاید محدودیت‌هایی برای اتوبوس‌های که در مسیر گلستان به مشهد مقدس در حرکت هستند ایجاد کنیم به همین علت هم‌استانی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان گلستان پیش بینی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان

حیدری  مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت:  از چهارشنبه تا شب پنج شنبه برای زاهدان، نیمه شمالی و شرقی  و ارتفاعات شرقی و جنوبی استان در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه برای روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود. 

حیدری توصیه کرد:از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای و دریایی احتیاط شود و مدیریت آب سدها  انجام شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان تا سه‌شنبه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • رفع اختلال سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید