Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه "مسکو همواره شریک مهمی برای تهران بوده" از افزایش همکاری های طرفین در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین، دکتر سید احسان خاندوزی که از روز گذشته در روسیه به سر می برد، در دیدار با تجار ایرانی مقیم روسیه گفت: تجار ایرانی مقیم روسیه، موانع و گره هایی را در کار فرایند تجاری بیان کردند که بنا شد از سازمان توسعه و تجارت، وزارت صمت؛ بانک مرکزی و وزارت اقتصاد پیگیری شود تا سربازان خط مقدم اقتصاد و تجارت در روسیه و اوراسیا با سهولت بیشتری کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم سفر آقای رئیس جمهور به مسکو و برنامه های خوبی که از سوی رئیس جمهوری روسیه تدارک دیده شده، بتواند یک جهت دهنده در حوزه روابط راهبردی دو کشور محسوب و با پیگیری هایی که وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی خواهند داشت چشم انداز خوبی برای توسعه اقتصاد دو کشور فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد

مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: نفت امروز به صنعتی پویا بدل شده و به بالندگی خوبی رسیده و شاهد هستیم که در دولت سیزدهم در این بخش کارهای جهادی شده است و این روند ادامه دارد.

حبیب‌الله ظفریان در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای را تجربه کرد، گفت: بنده از نزدیک در جریان پیشرفت‌های صنعت نفت قرار گرفته‌ام و مشاهده کردم کارهای بزرگی به‌ویژه در جزیره خارک که قلب تپنده صنعت نفت است انجام شده است.

وی افزود: نفت و گاز برای توسعه هرچه بیشتر به سرمایه‌گذاری نیاز دارند، از این رو تلاش ما این است بتوانیم با وضع قوانین، منابعی در اختیار صنعت نفت قرار دهیم و بخش خصوصی را نیز بیش از پیش وارد این صنعت کنیم.

مدیر دفتر انرژی، صنعت و معدن مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: صنعت نفت امروز به صنعتی پویا تبدیل شده و به بالندگی خوبی رسیده و در دولت سیزدهم شاهد کارهای جهادی برای این صنعت بوده‌ایم و امیدواریم سال ۱۴۰۳ نیز این پیشرفت‌ها در صنعت نفت ایران تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت در جلسه ۳ ساعته با رئیس جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • افزایش همکاری ها محور گفتگوهای مقامات طالبان و نروژ
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند/ همکاری دولت با پلیس برای افزایش جریمه‌ها؟