Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:14:33 GMT

روزی بدون فوتی کرونایی در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۵۶۸۰

روزی بدون فوتی کرونایی در کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - سعید صحبتی در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۱۱۴ نفر است.

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستریند، می‌گوید: ۷۴ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۲ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و ۸ نفر از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صحبتی، ۲۹ مورد جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد، ۱۸ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۴ مورد از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت به علت ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

به گفته صحبتی در مجموع، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۵ هزار و ۲۰۶ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به آمار واکسن تزریق شده در استان کرمان از ابتدا تا ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: طی مدت یاد شده، ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۶۷ واکسن در نوبت اول، یک میلیون و ۹۰۹ هزار و ۴۹۰ واکسن در نوبت دوم و ۴۳۴ هزار و ۸۱۷ واکسن در نوبت سوم تزریق شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا کووید19 اخبار سلامت مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی نفر مربوط به حوزه استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در اردبیل