Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوه سادات هاشمی با داستانی متفاوت و قابل تامل مهمان پنجمین قسمت از برنامه «تاک» می‌شود که چهارشنبه 29 دی از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «تاک» با رویکرد امیدبخشی و روایت ایده‌های شایسته گسترش در این قسمت از برنامه به سراغ داستان بانویی می‌رود که مسیر موفقیت را از خانه‌ای 40 متری آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان شکوه سادات از ساخت یک ماده ترکیبی برای مقابله با حشرات آغاز می‌شود که برخلاف سایر محصولاتِ از بین برنده حشرات فاقد مواد شیمیایی بوده و برای 6 فرزندش آسیبی نداشت.

این  اتفاق گسترش پیدا می‌کند تا جایی‌که این بانوی کارآفرین امروز صاحب خط تولید انبوه این محصول است و در مقطع دکترا تحصیل می‌کند.

دکتر محمد نامی دانش آموخته دانشگاه آکسفورد و متخصص علوم شناختی دیگر مهمان این برنامه است که به مبحث تاثیر افکار مثبت بر زندگی افراد می‌پردازد و در این میان از تلاش خود در زندگی نیز صحبت می‌کند.

«تاک» اولین تداکس تلویزیونی است که راویان آن از امید پس از ناامیدی و آسانی پس از سختی‌ها می‌گویند.

این برنامه کاریست از گروه خانواده شبکه دو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم نوابی‌نژاد و اجرای داریوش کاردان که چهارشنبه‌ها بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت 23:30 روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر حشرات مواد شیمیایی خانواده حشرات خانواده فرهنگ و هنر مواد شیمیایی برنا تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش/ این برنامه باعث جدایی ما شد
  • حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است
  • "گل یا پوچ" رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • "گل یا پوچ" ریالیتی شوی بعدی مهران مدیری
  • (تصاویر) مهندس دانمارکی و یک خانه ۲۸ متری عالی با تمام امکانات
  • مهندس دانمارکی و یک خانه 28 متری عالی با تمام امکانات (+تصاویر)
  • تغییر تاکتیک خریداران در بازار مسکن تهران
  • برای پیشگیری از گزش حشرات حین سفر چه کنیم؟ (فیلم)