Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان از اجرای طرح پاکسازی پارک های مرکزاستان از سارقان ومعتادان متجاهر خبر داد.       
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، کریمی دادستان مرکز استان افزود: در این طرح، حضور محسوس و نا محسوس پلیس در فضای پارک‌ها به ‌ویژه هنگام شب بیشتر می‌شود وافراد مخل نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر که در محیط پارک‌های سطح شهر به‌ویژه شب‌ها پاتوق می‌کردند، شناسایی و دستگیرمی شوند تا جوانان وخانواده‌ها از فضای امن و سالم پارک ها بهتراستفاده کنند واحساس ناامنی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با تاکید بر حفظ امنیت مردم افزود: دادستانی، قاطعانه پشتیبان نیروی انتظامی است و پرونده‌های مربوط به مجرمان موادمخدروحرفه‌ای و خطرناک را بصورت ویژه رسیدگی می‌کند.        
وی تعامل وهماهنگی با پلیس و دستگاه قضایی برای بالا بردن امنیت رابسیار مهم دانست وخاطرنشان ساخت:با دستور این دادستانی و همکاری نیروی انتظامی برخورد قاطعانه ای با کسانی که اقدام به فروش و استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در خیابان‌ها و فضای سبز همچون پارکها می‌کنند خواهیم داشت.      
کریمی افزود: بر این اساس، طرح جامع پاکسازی پارکها ازوجود معتادان متجاهر واراذل واوباش را با جدیت پیگیری خواهیم کرد وهمه مراحل اجرای این طرح با نظارت دقیق این دادستانی انجام می‌شود.         
دادستان مرکز استان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در 6پارک جرم خیز ساری ازدستگیری چندین سارق واراذل واوباش ،کشف سلاح سرد و توقیف چند خودرو متخلف نیز خبرداد. 
کریمی درپایان تصریح کرد: درایجاد امنیت اجتماعی وسالم سازی محیط اجتماع، انتظارما از شهروندان آن است ا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را اطلاع دهند ودرشناسایی نقاط جرم خیز همکاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای طرح پاکسازی پارک های مرکز استان با دستور دادستانی مرکز استان پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش

به گزارش همشهری آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره لفظی با اعضای خانواده به سمت پدر و ۳ نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی و از صحنه جرم فرار کرده است.

آسیابانی گفت: بلافاصله ۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و دستورهای قضایی لازم برای دستگیری ضارب صادر شد.

وی ادامه داد: مقامات قضایی و امنیتی طی یک‌ سال گذشته چندین مرتبه در خصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده‌اند و در حادثه اخیر نیز ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش مهمی در وقوع این حادثه داشته است.

کد خبر 846224 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش