Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دفتر نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین به تمدید بازداشت اداری یک نوجوان فلسطینی برای چهارمین بار متوالی واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،دفتر نماینده اتحادیه اروپا در فلسطین از رژیم صهیونیستی خواست تا سیاست بازداشت اداری (بازداشت بدون محاکمه) را متوقف کند.
رژیم صهیونیستی برای چهارمین بار متوالی بازداشت «أمل معمر نخله» (17 ساله) را تا 18 ماه می 2022 تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر نماینده اتحادیه اروپا در واکنش به این تصمیم رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت:«أمل از 21 ژانویه 2021 بازداشت شده و تاکنون نزدیک به یک سال بدون اتهام در زندان سپری کرده است».
رژیم صهیونیستی یک قانون انگلیسی قدیمی را اجرا و بر اساس آن فلسطینیان را بدون محاکمه و به بهانه داشتن پرونده سری، به مدت سه تا شش ماه بازداشت می‌کند که این مدت قابل تمدید است.
دفتر نماینده اتحادیه اروپا همچنین نوشت که أمل از یک بیماری خودایمنی شدید رنج می‌برد و زندانی بودن وی خطرات زیادی برای سلامتی او دارد و مطابق با قانون بین‌المللی بایستی از کودکان و نوجوانان حمایت و بازداشت اداری بدون اتهام متوقف شود.
در همین ارتباط خبرگزاری رویترز به نقل از «معمر عرابی» پدر أمل گزارش داد که «کودک مریض من چه خطری برای اسرائیل دارد؟!».
همچنین «قدورة فارس» رئیس باشگاه اسیر فلسطین از سازمان‌های بین‌المللی برای مداخله فوری جهت توقف سیاست بازداشت اداری رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان درخواست کرد.
به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، فارس گفت که تمدید بازداشت اداری یک کودک مریض برای چهارمین بار متوالی نشان می‌دهد که اسرائیل مریض است.
آمارهای باشگاه اسیر فلسطین نشان می‌دهد که 500 بازداشتی اداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسرائیل دفتر نماینده اتحادیه اروپا بازداشت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در گفتگو با آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران ابراز امیدواری کرد با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی زمینه ثبات و آرامش در منطقه فراهم گردد.
آقای امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و بویژه سازمان همکاری اسلامی و کشور‌های عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد.
حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز در این گفتگو اقدام رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد و ابراز امیدواری نمود با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی زمینه ثبات و آرامش در منطقه فراهم گردد.
وی همچنین کمک به برقراری آتش بس پایدار و تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین و غزه در شرایط جاری را حیاتی دانست و بر تداوم تلاش‌ها و تبادل نظر در این زمینه تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم
  • بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • تاکید دبیر کل سازمان همکاری اسلامی بر توقف جنایات صهیونیست ها
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر