Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه لیون به دنبال سردار آزمون است و می‌خواهد در پنجره زمستانی ستاره ایرانی را به لیگ لوشامپیونه آورد. زنیت با این انتقال موافق نیست زیرا هنوز جانشین او را پیدا نکرده و طبق گفته رسانه‌ها اگر مهاجم دیگری را خریداری کند با فروش آزمون موافقت خواهد کرد.

رسانه‌های اروپایی گزارش دادند که زنیت برای جانشینی آزمون چشم به خرید مهاجم برزیلی «اینترناسیونال» دوخته و می‌خواهد «یوری آلبرتو» را با 15 میلیون یورو خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش رسانه‌های برزیلی، اینترناسیونال برای فروش 20 میلیون یورو می‌خواهد و به همین دلیل پیشنهاد زنیت را رد کرده است.

لیون اکنون 2 مهاجم خود به نام ‌های اکامبی و سلیمانی را به جام ملت‌های آفریقا فرستاده و بیش از هر زمانی نیازمند یک مهاجم است.در همین رابطه و پیچیدگی‌های خرید آزمون توسط لیون، سایت فرانسوی RMC نوشت که باشگاه فرانسوی به گزینه دیگر برای خط تهاجمی خود می‌اندیشد و می‌خواهد مهاجم مصری گالاتاسرای را خریداری کند. 

مصطفی محمد که اکنون زیر نظر تیم‌هایی چون سویا ، هرتابرلین و لیل قرار گرفته ، به نقشه دوم لیون بدل گشته تا اگر آزمون خریداری نشد، لیون این بازیکن را خریداری کند. مصطفی محمد در لیگ ترکیه در این فصل 29 بازی کرده و توانسته 6 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون آزمون زنیت لیون آزمون به لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران دیروز درحالی موفق به شکست ترکمنستان شد که امیر قلعه‌نویی و ملی‌پوشان از وضعیت میزبانی این تیم رضایت چندانی نداشتند و از بازی در چمن مصنوعی انتقاد کردند. در این بین سردار آزمون، مهاجم تیم ملی که علی‌رغم مصدومیت با دیگر نفرات راهی ترکمنستان شده بود، با انتشار پستی از این کشور و استقبال خوبی که از او شده، تشکر کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888497

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • مردم طلای دست دوم خریداری نکنند
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳