Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، رسول امیری در نشست با بازرسان ویژه کرونا در استان اظهار داشت: این بانک ها به علت بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا و نداشتن تهویه مناسب  از سوی اداره کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاضی پرونده طی حکمی روسای این ۶۰ شعبه بانکی را به مدت ۶ ماه ملزم به حضور در کلاس های بهداشتی در مراکز بهداشتی در روزهای چهارشنبه نموده ضمن اینکه این افراد باید گواهی حضور خود را در کلاس های بهداشتی با مهر بهداشت به قاضی مربوطه تحویل دهند.

امیری با بیان اینکه یک صد بازرس و سربازرس ویژه کرونا در خوزستان فعالیت دارند افزود:در شهرستان‌ها نیز کمیته بازرسی متشکل از کارشناس بازرسی فرمانداری، نماینده صمت ،نظام پزشکی، بهداشت، معاونت درمان ،بانک ،اصناف و ورزش و جوانان در این بازرسی ها حضور دارند.

وی گفت: از تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی ، بانک ها، سازمان ها ،مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها، مطب ها، مراکز تصویربرداری، داروخانه ها ،اماکن ورزشی و اصناف بازدد به عمل می آید.
امیری اظهار داشت :کار بازرسان و سربازرسان به مثابه کار جهادی و بسیجی است و عمده زحمات ستاد استانی کرونا  به دوش این افراد است.

مدیر کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت خوزستان از نظر کنترل شیوع کرونا شرایط خوبی است اما نباید عادی انگاری شود گفت: با توجه به سویه جدید کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی ، بازرسی و نظارت بیشتری باید صورت گیرد همچنین همکاری مردم و مسئولان در این راستا باید بیشتر نمایان باشد. 

امیری یکی از دغدغه های مردم را رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز درمانی عنوان کرد و افزود: طبیعی است که این امر با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در کنار نظام پزشکی و معاونت بهداشتی و گشت های مشترک از مطب ها و مراکز امکان پذیر است.

وی همچنین اظهار داشت: بازدید از مدارس و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس و نظارت بر واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان توسط تیم های بازرسان ویژه در حال انجام است.
امیری افزود:اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان ضمن نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و  تهویه مناسب در اماکن عمومی با موارد تخلف برخورد کرده و موارد تخلف را به مراجع قضایی معرفی می کند.

هم اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی خوزستان بهداشت و سلامت امور حقوقی استانداری مدیریت عملکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر

ابوالمحمد نوذرپور رئیس مرکز بهداشت خرمشهر گفت: از ابتدای طرح تشدید نوروزی تا کنون ۲۰۶۶ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مورد بازرسی کارشناسان بهداشت محیط خرمشهر قرار گرفت.

او از مهروموم سه مرکز تهیه غذا در خرمشهر و معدوم‌سازی  ۱۹۲ کیلوگرم مواد غذایی نیز خبر داد.

رئیس مرکز بهداشت خرمشهر افزود: ۱۰۸۸ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۴ مورد نمونه‌برداری مواد غذایی و ارسال به آزمایشگاه، یک هزار و ۲۰۰ مورد سنجش مواد غذایی با وسایل پرتابل، ۱۰۳ مورد نمونه‌برداری از آب آشامیدنی، ۷۱ مورد اخطار بهداشتی صادر شده و ۱۰ مورد معرفی به دادگاه از دیگر خدمات انجام‌شده در طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی در این مدت بوده است.  

به گفته او در قالب طرح تشدید نوروزی و سلامت رمضان، کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت خرمشهر بصورت روزانه و در ۲شیفت صبح و عصر اقدام به نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و صنوف حساس کردند.

نوذرپور گفت: طرح تشدید سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند سال گذشته تاکنون انجام شده و تا ۲۰ فروردین‌‍ ماه ادامه دارد.

  در این بازرسی‌ها علاوه بر آموزش بهداشت فردی به متصدیان، با استفاده از تجهیزات پرتابل مواد غذایی کیفیت مواد غذایی مورد سنجش قرار می‌گیرد و بازدید از مراکز عرضه زولبیا و بامیه، آش‌فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها نیز به جهت حفظ سلامت همشهریان عزیز در دستور کار بازرسان بهداشتی قرار دارد.

این مسئول از شهروندان‌ خواست درصورت هرگونه شکایت بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ اعلام نمایند تا به سرعت به شکایت مورد نظر رسیدگی شود.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۶۱ اخطار بهداشتی برای اماکن دارای تخلف بهداشتی در جوانرود صادر شد
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • ۱۱ هزار متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند
  • کشف ۲ هزار کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف در کرمانشاه
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • معرفی دو عطاری متخلف به مراجع قانونی در ارومیه