Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:53:52 GMT

تالار شهر اردبیل تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۰۴۸

تالار شهر اردبیل تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، کمال‌الدین میرجعفریان عصر چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی و تکمیل پروژه تالار شهر اردبیل اظهار کرد: پروژه تالار شهر اردبیل با برنامه‌ریزی و اقدام مشترک تا تکمیل کامل آن به جد پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌ها و اصلاح ساختارهای فرهنگی و هنری استان اردبیل یک ضرورت است و این امر می‌تواند به تقویت مسائل فرهنگی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل به عنوان نخبگان جامعه نقش اساسی در توسعه این استان دارند و از این رو ایجاد بسترهای لازم برای فعالیت این قشر از ضرورت و اهمیت چندین برابری برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: پروژه تالار شهر اردبیل سال ۸۸ مصوب و احداث آن در سال ۸۹ آغاز شد که با گذشت ۱۲ سال از زمان کلنگ‌زنی، این پروژه تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

میرجعفریان در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پروژه بزرگ تالار شهر اردبیل با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع شامل یک سالن تخصصی ویژه موسیقی با ظرفیت ٧٠٠ نفر و یک سالن ویژه نمایش با سن متحرک و ظرفیت ٦٠٠ نفر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل اضافه کرد: توسعه در جوامع بشری بدون توجه کافی به فرهنگ و هنر امکان‌پذیر نیست و از این رو تلاش می‌شود تا پروژه تالار شهر هر چه زودتر در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر قرار گیرد.

کد خبر 5404174

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری اردبیل تکمیل پروژه های نیمه تمام ایجاد زیرساختها نخبگان فرهنگ و هنر کلنگ زنی موسیقی ایرانی بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب بارش باران سیل کرمان ایلام امداد رسانی آمار کرونا تالار شهر اردبیل پروژه تالار شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد

سید حمزه محقق در بازدید از پروژه آب چهار شهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فاز اول پروژه انتقال آب شرب از سد کوثر به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده و چرام در دست اقدام است.

وی ابراز داشت: لوله گذاری ۱۳ کیلومتر از ۲۸ کیلومتر فاصله تصفیه خانه سد کوثر تا شهر دهدشت انجام شده است.

محقق با بیان اینکه فاز اول دارای پنج عدد مخزن است، تصریح کرد: سه عدد از این مخزن‌ها کامل به اتمام رسیده و دو مخزن دیگر در دست اجرا است.

فرماندار کهگیلویه گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۲۱ کیلومتر از لوله گذاری فاز اول انجام خواهد شد.

محقق زاده پیشرفت فیزیکی فاز اول این پروژه را قریب ۶۰ درصد خواند تاکید کرد: فازهای دوم و سوم باید در کمیته برنامه‌ریزی استانی مطرح و تصمیمات خوبی در سطح وزارتخانه اخذ شده و تا پایان دولت این طرح به بهره برداری برسد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به بهره مندی ۳۵۰ روستا از آب شرب در طول مسیر خاطر نشان کرد: رفع کامل تنش آبی در این مسیر و برخورداری بالغ بر ۲۴۰ هزار نفر از آب شرب پایدار در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6078954

دیگر خبرها

  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • بیمارستان لاکان رشت حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بار‌های مصرفی
  • هوشمندسازی ۷۸ درصد کنتور‌های برق بخش کشاورزی استان اردبیل
  • پیشرفت در بخش هوشمندسازی و کنترل‌پذیری بارهای مصرفی