Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین معارفه عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در محل جلسات این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، جلسه معارفه عباس تقدسی نژاد به عنوان سرپرست این نمایشگاه، با حضور جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از معاونان و مدیران این معاونت و نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه، جلال بهرامی معاون خدمات شهری ضمن اشاره به سوابق و توانایی های جناب آقای تقدسی نژاد، اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب یک ظرفیت بسیار خوب نه تنها برای شهر تهران، بلکه برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور است و بسیار امیدواریم که با هوای تازه‌ای که در این مجموعه شروع به وزیدن کرده است، شاهد اتفاقات امید بخش باشیم.

وی افزود: با بررسی های کارشناسی صورت گرفته در سطح کلان شهرداری و تصمیم جناب آقای دکتر زاکانی نمایشگاه شهرآفتاب به زیرمجموعه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اضافه شد که این معاونت با تمامی توان و امکانات خود به منظور بهره‌برداری بهینه از این مجموعه اقدام خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بخش خصوصی پیشرو اقتصاد کشور است، بیان کرد: باید به گونه ای در شهرآفتاب اقدام شود که در ظرف مدت کوتاهی به درآمدزایی مطلوب برسیم.

در ادامه این جلسه عباس تقدسی نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص شناخت مجموعه شهرآفتاب، اظهار داشت: پس از انتخاب بنده بعنوان گزینه نهایی شهر آفتاب توسط شهردار محترم تهران، به سرعت کار کارشناسی فشرده به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مجموعه در دستور کار اینجانب قرار گرفت و با متخصصین صنعت نمایشگاهی و اقتصادی جلسات مختلفی برگزار شد که ماحصل آن ارائه طرح راهبردی برای تبدیل نمایشگاه شهر آفتاب به یک نمایشگاه با شاخصه های بین المللی بود که امید است بتوان به سرعت این مهم را به منصه ظهور رساند.

سرپرست نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با بیان اینکه شهردار محترم تهران نگاه ویژه ای به شهرآفتاب دارند، گفت: خوشبختانه شورای شهر و شهرداری تهران به صورت جدی به دنبال توسعه شهرآفتاب هستند و امیدواریم با تلاش همه دوستان این اتفاق صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه باید به گونه‌ای اقدام کنیم که شهرآفتاب در تمام روزهای سال محلی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهت عرضه محصولات ایشان باشد، وی بیان کرد: امید است با اصلاح برخی فرآیندها و تمرکز ویژه بر نقاط قوت شهر آفتاب تمامی نمایشگاه‌ها در شهرآفتاب برگزار شود.

تقدسی نژاد با اشاره به اینکه به زودی جلسات مختلفی را با مجریان برگزارکننده نمایشگاه خواهیم داشت، عنوان کرد: سیاست انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب قطعاً منطبق بر منفعت و صلاح مردم و تولیدکنندگان بوده و معضلات شهری ناشی از برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران برطرف خواهد شد.

تقدسی نژاد افزود: تاسیس منطقه آزاد تجاری و یا ویژه اقتصادی در حوزه جغرافیایی شهر آفتاب جز اولویت های این مجموعه خواهد بود.

گفتنی است عباس تقدسی نژاد فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته زمین شناسی از دانشگاه خوارزمی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت استراتژیک و دارای مدرک معتبر PMP (یکی از مهم‌ ترین و معتبرترین مدارک حال حاضر جهان برای اثبات توانایی مدیریت پروژه) با نمره عالی از موسسه بین المللی PMI می باشد.

ایشان از موسسین اولیه اردوهای جهادی و خدمت رسانی به محرومین در مجموعه های مختلف دانشگاهی است و از جمله سوابق و مسئولیت‌های وی می‌توان به مدیریت ابرپروژه های نفت و گاز در فازهای ۱۳،۲۲،۲۳،۲۴ پارس جنوبی اشاره کرد که بسیاری از رکوردهای بین المللی صنعت حفاری در طی دوره مدیریت ایشان به ثبت رسیده است. همچنین تقدسی نژاد قائم مقام قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی و فعال در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین روابط ایران و روسیه شهر آفتاب مدیرعامل مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین روابط ایران و روسیه نمایشگاه بین المللی شهر شهرداری تهران نمایشگاه شهر خدمات شهری شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز

به گزارش قدس آنلاین از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه (بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳ ) آغاز می شود و این ناشران می‌توانند تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سامانه ketab.ir ثبت‌نام کنند.

شیوه حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه صرفا به صورت فیزیکی خواهد بود و ناشرانی که دارای مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی را دارا باشند امکان ثبت نام در این نمایشگاه را دارند.

کتاب‌های منتشرشده ناشران دیجیتال از سال ۱۳۹۹ به بعد در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل عرضه است و لازم است قبل از ثبت نام نسبت به ثبت آثار در سامانه اقدام شود.

ناشران علاقه‌مند به ثبت نام و حضور در نمایشگاه کتاب می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۲۶۸ داخلی ۱۰۷ و ۱۰۵ و ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۳۱۷ تا ۳۲۱ تماس بگیرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • شعار نمایشگاه کتاب امسال اعلام شد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز