Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:08:05 GMT

بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی تا پایان دی ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۲۵۴

بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی تا پایان دی ماه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی فکری با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس مجوزی که مجلس در سال ۱۴۰۰ داده جریمه‌ها بر اساس پایه حساب می‌شود و دو برابر جرایم بخشوده می‌شود. البته رانندگان فقط تا پایان دی ماه فرصت دارند و از بهمن ماه قطعاً جریمه‌ها با لحاظ دو برابر اعمال می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به اتمام مهلت بخشودگی دو برابری جرایم رانندگی تا پایان دی ماه، مراکز و دفاتر پلیس ۱۰+ در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5404067

منبع: مهر

کلیدواژه: جریمه رانندگی علی فکری پلیس راهور بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب بارش باران سیل کرمان ایلام امداد رسانی دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس

جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه ۹۱ گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت. 

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، جود بلینگام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پیش‌بینی پایان مرمت پل خاتون تا انتهای سال ۱۴۰۳
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • مصوبات جلسه علنی یکشنبه مجلس