Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - یک زن باردار، یک پیرمرد و ۳ نفر از پرسنل اداره برق گرفتار در مناطق سیل زده استان کرمان توسط امداد هوایی به ریگان منتقل شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران از انتقال یک زن باردار و یک پیرمرد با مشکل بیماری قلبی توسط امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان از روستاهای هدایت آباد و هلیله به ریگان خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات 3 نفر از پرسنل اداره برق که به مدت 5 روز در روستای هلیله گرفتار شده بودند نیز توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به ریگان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع چندین بسته غذایی و نان توسط امدادهوایی هلال احمر کرمان در برخی از روستاهایی که در اثر شکستگی پل و طغیان رودخانه راه ارتباطی آنان قطع شده بود گفت: سه مفقودی سیل ریگان نیز سالم هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: سه مفقودی سیل این شهرستان یک خانم و دو نفر مرد پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه دهانه عباسعلی از توابع شهرستان ریگان در شرق استان در سلامتی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه نیروهای محلی و مردمی روستا پس از کاهش بارندگی‌ها و فروکش کردن سیل این افراد را پیدا کردند افزود: اما راه ارتباطی این روستا همچنان مسدود بوده و دسترسی به این افراد میسر نیست.

زندگی در میان گل و لای/ وقتی طغیان رودخانه و سیل هزاران خانواده کرمانی را گرفتار می‌کند + تصاویررئیس جمعیت هلال‌احمر: امدادرسانی به روستاهای محصور در سیل با 3 فروند بالگرد انجام می‌شودوزیر کشور: 20 هزار کرمانی در 300 روستا درگیر سیل شده‌اند/ سپاه و ارتش ‌حضور قوی در منطقه دارند

فلاح با اشاره به اینکه افراد مفقود شده طی تماس تلفنی سلامت خود را اعلام کرده اند بیان کرد: مفقود شدن سه تن در شهرستان ریگان دیشب(سه شنبه) به جمعیت هلال احمر گزارش شده است.

به گزارش تسنیم، سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان و امین باقری فرماندار شهرستان ریگان نیز در عملیات عصر امروز امدادهوایی جمعیت هلال احمر استان کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل جمعیت هلال احمر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند.
محمدعلی کاوسی افزود: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستا‌های استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند.
وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستا‌های چاه خوشنری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد.
کاوسی با بیان اینکه از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود افزود: یک تیم ازشهرستان طبس نیز به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد.
وی گفت: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستا‌های محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم