Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان برتر استان همدان، اظهار داشت: طی ۹ ماه گذشته حدود ۷۳۰ میلیون دلار کالای تولید شده این استان از گمرکات کشور صادر شده که سهم گمرک همدان از این مقدار ۴۷ میلیون دلار بوده است.

وی رونق صادرات از گمرک همدان را ضروری دانست و از صادرکنندگان و تولیدکنندگان خواست مراودات تجاری خود را از گمرک استان انجام دهند تا در کارنامه تجاری استان درج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: جلوگیری از خام فروشی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و از این‌رو ایجاد ارزش افزوده و فرآوری منابع معدنی و کشاورزی در استان همدان مورد توجه قرار گرفته است. 

وی به پیشرفت‌های حاصل شده در بخش پزشکی و هسته ای کشور اشاره کرد و گفت: بخشی از این توفیقات به رغم فشارهای تحریم‌های ظالمانه به دست آمده است. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دولت برای فراهم کردن زمینه و زیرساخت‌های رونق و توسعه  صادرات غیرنفتی تلاش می‌کند، گفت: این موضوع در استان همدان به صورت جدی در اولویت مدیران قرار دارد. 

وی از صادرکنندگان استان برای تاب آوری در شرایط سخت تحریم قدردانی کرد که با صادرات و ورود ارز به کشور حل کننده بخشی از مشکلات هستند. 

استاندار همدان همچنین به حمایت دولت از تولیدکنندگان و صنعتگران اشاره کرد و افزود: موانع و مشکلات فعالان اقتصادی در ستاد تسهیل و رفع موانع مورد بررسی قرار می گیرد تا این افراد در فرایند تولید دغدغه ای نداشته باشند. 

در این آیین صادرکنندگان برتر استان همدان معرفی و از آنها تجلیل شد. 

برچسب‌ها گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان علیرضا قاسمی فرزاد صادرات غیر نفتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • گام‌های دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی