Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:16:43 GMT

چهار مادر باردار سروآبادی با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۷۶۸

چهار مادر باردار سروآبادی با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند

‍‍‍‍‍‍

سید محمد کریم حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک مادر باردار ساکن شهر اورامان تخت با سن حاملگی ۴۰ هفته به علت نیاز به انجام زایمان ایمن به فوریت های پزشکی ۱۱۵ سروآباد گزارش شد.

وی افزود: باتوجه به مسدود بودن گردنه ژالانه و عدم توانایی برای انتقال زمینی، هماهنگی لازم با مرکز استان برای اعزام بالگرد (اورژانس هوایی) جهت انتقال این مادرباردار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد یادآور شد: بنابر احتیاط لازم سه مادر بادار دیگر منطقه اورامان که در چند روز آینده احتمال زایمان دارند و باتوجه به احتمال بارش برف و مشخص نبودن زمان دقیق بازگشایی گردنه ژالانه تصمیم گرفته شد که این سه مادر باردار نیز توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بالگرد در کمتر از نیم ساعت با موفقیت در شهر اورامان تخت فرود آمد و هر چهار مادرباردار به وسیله اورژانس به داخل بالگرد منتقل و به بیمارستان جهت مراقبت های مامایی اعزام شدند.

حسینی اضافه کرد: روز گذشته نیز سه مادر باردار دیگر به ترتیب در روستای دزلی، شهر سروآباد و روستای انجمنه با کمک جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند که مادر باردار روستای دزلی قبل از رسیدن به بیمارستان در داخل آمبولانس زایمان کرد و خوشبختانه حال مادر و فرزند خوب است و در بیمارستان تحت مراقبت هستند.

برچسب‌ها اورژانس هوایی ایرنا سروآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی ایرنا سروآباد اورژانس هوایی ایرنا سروآباد مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت

بنا بر اعلام اورژانس قم، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری با یک کودک، بالگرد اورژانس قم به کمک کودک رفت و به سرعت وی را به بیمارستان رساند.

 این حادثه ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه امروز در جعفریه قم رخ داد که بلافاصله اورژانس زمینی اعزام و بعد از ارائه خدمات اولیه، بالگرد اورژانس اقدام به انتقال بیمار کرد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند