Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی عصر امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل اظهار کرد: بارش برف روزهای اخیر از قبل پیش‌بینی شده و اطلاع‌رسانی شده بود ولی متاسفانه شاهد بودیم که برخی از دستگاه‌های اجرایی غافل‌گیر شدند.

وی افزود: اردبیل با برف و سرما شناخته می‌شود و دستگاه‌های اجرایی در کل فصول سال باید برای برف و‌ کولاک آماده باش باشند و این آمادگی در ماه‌های اخیر و آینده باید به حداکثر خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اردبیل تصریح کرد: در روزهای اخیر به واسطه بارش رحمت الهی، یک رزمایش همه‌جانبه در سطح استان اردبیل برگزار و برخی نواقص و‌ معایب مشخص شد که باید در اسرع وقت نسبت به رفع این نواقص اقدام شود.

از پارک خودرو‌ها در معابر خودداری شود

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این نشست اظهار کرد: باتوجه به پیش‌بینی‌های لازم، در روزهای اخیر کلیه دستگاه‌ها در حالت آماده‌باش قرار داشتند و این آماده باش با ورود سامانه جدید ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تعداد بسیاری از جاده‌های مواصلاتی روستا‌ها در روزهای اخیر باز شدند ولی به‌دنبال کولاک شدید مجددا راه‌ها مسدود شدند که در حوزه راه‌های مواصلاتی اصلی‌ترین مشکل کولاک شدید است.

میرجعفریان بیان کرد: در سطح معابر اصلی و فرعی همچون خیابان‌ها و کوچه‌ها حجم بسیار زیادی برف وجود دارد که نیازمند همکاری همه‌جانبه کلیه دستگاه‌ها با شهرداری بوده و لازم است از پارک خودرو‌ها در معابر خودداری شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل برف سنگین روزهای اخیر دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر

دریافت 11 MB کد خبر 6081489

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در اثر تخریب معابر در سیل
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • فیلمی از بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • بارش باران در بهاباد و آبگرفتگی معابر
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش های رگباری در سیستان و بلوچستان