Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش گفت: تمام فدراسیون‌ها مکلف به ثبت حقوق و دستمزد در سامانه هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش، در نشست مسئولان ورزش با روسای فدراسیون‌ها اظهار داشت: دوستان با هماهنگی با معاونت قهرمانی ساختار خود را به این معاونت ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختار که تایید شود؛ براساس آن تعداد قراردادها با کارکنان مشخص می‌شود. تمام فدراسیون‌ها مکلف به ثبت حقوق و دستمزد در سامانه هستند و تمام فدراسیون‌ها تقریبا همکاری لازم را داشتند. در صورتی که فدراسیون‌ها این کار را انجام ندهند، یک ماه به آنها فرصت داده شده است، چون می‌خواستند آن بخش از اعتبارات مسدود شود.

براساس اعلام مطلبی، فدراسیون‌های پزشکی، ناشنوایان و دوومیدانی بیشترین عدم ثبت‌نامی را در این سامانه داشتند.

همچنین ژاله فرامرزیان معاون پیشین وزیر ورزش در خصوص اعتبارات توضیحاتی را ارائه داد. وی که بازنشسته شده، امروز در نشست حضور داشت و گفت: 60 درصد تفاهمی که داشتیم، پرداخت شد. 400 میلیارد برای موضوع قهرمانی بوده که می‌توان به پرداخت پاداش‌ها اشاره کرد. بیش از 50 نامه به دولت دادیم و قول گرفتیم 2 ماه باقیمانده منابعی از سمت وزارت خانه پرداخت شود. علاقه‌مند بودیم این پول به فدراسیون‌ها برسد، اما شنبه صبح به حساب فدراسیون‌ها واریز می‌شود و تا پایان سال براساس تفاهم‌نامه‌ای که هست، در تلاش هستیم 2، 3 بار تخصیص داشته باشیم.

پولادگر: سه خط قرمز دارم/ تا دو هفته آینده به فدراسیون‌ها پول خواهیم داد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان ورزش وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت

به گزارش ورزش سه اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در ماه‌های اخیر بدون دریافت حقوق  به فعالیت‌هایشان ادامه دادند تا تکلیف قرارداد و دریافتی آنها روشن شود.

مربیان تیم ملی خرداد ماه سال گذشته قراردادی 9 ماهه امضا کردند که با اتمام سال 1402 به پایان رسید و حالا  بیش از یک ماه است که آنها بدون قرارداد کار می‌کنند.

در عین حال فدراسیون فوتبال در پرداخت حقوق اعضای کادر فنی تیم ملی هم عملکرد جالبی نداشته و ماه‌ها آنها بدون حقوق کار کردند.

با این وجود هفته گذشته حقوق یک ماه این مربیان پرداخت شد اما آنها حقوق چهار ماه دیگر را طلب دارند ضمن اینکه یک ماه اخیر را هم بدون قرارداد کار کرده‌اند که دستمزد مربوط به این ماه هم به مطالبات‌شان اضافه می‌شود.

طبق قراردادی که اعضای کادر فنی تیم ملی منعقد کرده بودند حقوق آنها باید ماهانه پرداخت می‌شد.

فیفادی‌های بعدی در دهه سوم خرداد ماه خواهد بود و قبل از آن دوباره اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان تشکیل خواهد شد که باید دید تا آن روز تکلیف قراردادها و مطالبات باقیمانده اعضای کادر فنی تیم ملی روشن می‌شود شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت