Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:30:54 GMT

گزارش ایمنا از سفر وزیر آموزش و پرورش به کاشان

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۹۰۶

گزارش ایمنا از سفر وزیر آموزش و پرورش به کاشان

وزیر آموزش و پرورش عصر امروز چهارشنبه _ ۲۹ دی‌ماه_ وارد شهرهای بادرود و کاشان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزیر آموزش و پرورش به همراه معاون عمرانی خود امروز _چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه_ در آئین رونمایی از ۵۹ پروژه عمرانی به ارزش یک هزار میلیارد تومان و تجلیل از خیران کاشانی شرکت می‌کند؛ وی پیش از ورود به کاشان به شهر بادرود خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش در نظنز

وزیر آموزش و پرورش عصر امروز چهارشنبه _۲۹ دی‌ماه_ در سفر به شهر بادرود از سه واحد آموزشی خیرساز در حال ساخت بازدید کرد در ادامه با حضور در آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) ضمن ادای احترام به شهدای گمنام و دو بزرگوار واجب التعظیم در زمان کوتاهی مسائل و مشکلات و همچنین مطالبات آموزش و پرورش بادرود از جمله احداث خانه معلم، اردوگاه تربیتی و درمانگاه فرهنگیان را از زبان امام جمعه بادرود شنید.

دقایقی پیش نیز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش آئین کلنگ‌زنی ساخت مدرسه ابتدایی دخترانه شش کلاسه روستای اریسمان از توابع بخش بادرود صورت‌گرفت.

این مدرسه در قالب طرح توسعه روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اصفهان احداث خواهد شد و برای ساخت مدرسه ابتدایی دخترانه بالغ‌بریک میلیارد تومان هزینه اولیه از سوی بنیاد مسکن اختصاص یافته است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر خود به بادرود از دو واحد آموزشی در حال ساخت خیرساز بازدید کرد؛ نوری وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر با حضور در آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) ضمن ادای احترام به این دو بزرگوار در جلسه شورای آموزش و پرورش بادرود شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش وارد کاشان شد

دقایقی پیش وزیر آموزش و پرورش وارد کاشان شد و در مراسم تجلیل از خیرین در دانشگاه فرهنگیان شرکت کرد.

آئین کلنگ زنی مدرسه مادر شهیدان بار فروش

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود خود در آیین کلنگ زنی مدرسه مادر شهیدان بار فروش شرکت کرد. این مدرسه با اعتبار ۸ میلیارد تومان به مساحت دو هزار و ۷۸۰ متر مربع دارای ۹کلاس است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 549936

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدارس آموزش و پرورش معلمان وزیر آموزش و پرورش کاشان بادرود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال