Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیرحسین کولیوند عصر چهارشنبه در سفر به رودبارجنوب برای نظارت بر روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده افزود: پیش از ورود سامانه بارشی جدید به کشور و با توجه به هماهنگی با سازمان هواشناسی کشور، پیش آگهی‌ها و هشدارهای لازم به استان‌های جنوبی و جنوب شرقی بخصوص در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه براثر بارندگی‌های قبلی، زمین‌ها کشش آب را نداشتند و احتمال سیلابی شدن در این استان‌ها وجود داشت، آگاهی‌های لازم بخصوص در منطقه رودان و میناب در هرمزگان و روبار، کهنوج و قلعه گنج در کرمان، صادر شده بود. بنابراین قبل از وقوع سیل توانستیم مردم را از نقاط خطرپذیر دور کنیم و در کمپ‌ها اسکان دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت:  ۱۱۴ شهر و روستای سیل‌زده در کرمان تاکنون ارزیابی شده است و تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر در آماده باش کامل هستند. 

وی ادامه داد: از روز گذشته ۱۲ هزار تخته موکت، ۲۰ هزار پتو و هزار بسته غذایی برای تقویت انبارهای امدادی، به کرمان ارسال شده تا در صورت نیاز میان سیل‌زدگان توزیع شود.

کولیوند همچنین با اشاره به نجات سه نفر از مناطق سیل‌زده در استان افزود: امدادرسانی در روستاهای محصور در سیل کرمان از طریق سه فروند بالگرد هلال‌احمر در حال انجام است.

برچسب‌ها کرمان سیل پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیل پیرحسین کولیوند کرمان سیل پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان