Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمدرضا دالوند روز چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان بیان کرد: در برخی طرح ها گاهی سختگیرانه رفتار می شود که این نوع تنگ نظری ها مسیر ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات را برای مردم باز می کند.

وی با اشاره به وجود سختگیری و برخی بدسلیقگی ها در راستای اجرای طرح ها و ساخت و سازها عنوان کرد: در روستاهای حواشی شهر خرم آباد با ساخت و سازهای غیرمجاز مواجه هستیم که بعدا ناچار به الحاق آن به طرح هادی و اصلاح حریم ها و گذرها می شویم که این امر در برخی مکان ها در حال تبدیل به بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید روستاهای حریم شهرهای لرستان تعیین تکلیف شوند که این موضوع در مرکز استان بسیار جدی شده است و باید هرچه سریعتر در این راستا تصمیم گیری شود تا در آینده ناچار به ایجاد مناطق حاشیه ای مانند کوی علی آباد نشویم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد:‌ در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت باید گام های اساسی و مهمی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن برداشته شود.

دالوند با تاکید بر لزوم نظارت های جدی و آزادسازی تسهیلات مسکن اضافه کرد: مجموعه های خدمت رسان به ویژه برای مناطق محروم، نهادهای مقدسی هستند که در راستای خدمت به مردم تلاش و جهاد می کنند.

در این مراسم پویا تابعی به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان جایگزین مسعود رضایی شد. 

برچسب‌ها استانداری لرستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن استانداری لرستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن لرستان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، زبیر موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سایت یکهزار و ۱۰ واحدی در دهدشت نیز پیشرفت کاری مطلوبی دارد و همچنین در شهرستان‌های لیکک، مارگون و دنا نیز واگذاری زمین و رفع معارضات انجام شده است.

وی بیان داشت: ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که تا کنون طرح هادی برای همه این روستاها انجام و بازنگری طرح هادی در ۵۵۰ روستا نیز انجام شده است.

موسوی تصریح کرد: در سال گذشته، ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در روستاهای استان انجام شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار این مهم ادامه یابد.

وی افزود: یکهزار و ۸۳۰ فقره سند مسکن روستایی و شهری در استان صادر شده و در قالب طرح منظومه روستایی نیز با هدف اشتغالزایی، کاشت گیاهان دارویی به صورت پایلوت در شهرستان گچساران در دستور کار قرار دارد.

موسوی اظهار داشت: رفع مشکلات مردم در روستاها به ویژه در حوزه اجرای طرح‌های هادی به جد در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

وی افزود: تأمین زمین برای ساخت مسکن در سه شهرستان بویراحمد، باشت و دنا با مشکل مواجه است.

کد خبر 6086511

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • ابوطالب شفقت استاندار لرستان شد
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه