Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@23:48:32 GMT

بهترین کلینیک کاشت دندان تهران کجاست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۹۷۳

بهترین کلینیک کاشت دندان تهران کجاست؟

ایمپلنت یک روش کاشت دندان است که از آن برای جایگزینی دندان از دست رفته، استفاده میشود. ایمپلنت مستقیما به فک متصل‌ می‌شود و نسبت به دندان مصنوعی زیباتر است و استحکام بیشتری دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مشکلات دهان و دندان از جمله مسائلی است که افراد زیادی را به خود درگیر کرده است. در صورت عدم پیگیری مشکلات دندان‌ها، ممکن است عمق پوسیدگی‌ها بیشتر شود و یا دندان از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دست دادن دندان مانع راحت صحبت کردن می‌شود و فرد در جویدن غذا نیز با مشکل مواجه خواهد شد. داشتن دندان‌های سالم، در زیبایی نیز تاثیر دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می‌شود. اگر یک یا چند دندان خود را از دست دهید‌، می‌توانید به کلینیک کاشت دندان تهران و سایر شهرها مراجعه کنید تا با  کاشت ایمپلنت مشکل‌تان برطرف شود. در این بخش‌ می‌‌خواهیم در مورد مزایای کاشت ایمپلنت اطلاعاتی ارائه دهیم و در ادامه نیز بهترین کلینیک کاشت دندان تهران را به شما معرفی خواهیم نمود.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت یک روش کاشت دندان است که از آن برای جایگزینی دندان از دست رفته، استفاده میشود. ایمپلنت مستقیما به فک متصل‌ می‌شود و نسبت به دندان مصنوعی زیباتر است و استحکام بیشتری دارد. اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده اید‌ می‌توانید به کلینیک کاشت دندان مراجعه کرده و با دندانپزشک متخصص مشورت کنید و در صورت صلاح دید متخصص در کلینیک، کاشت دندان را انجام دهید. برای انجام کاشت ایمپلنت باید شرایطی را لحاظ نمود؛ مثلا باید استخوان فک کافی و لثه سالمی داشته باشید تا کار با موفقیت انجام شود.

در چه مواردی از ایمپلنت استفاده می‌شود؟

کاشت ایمپلنت یک جایگزین کامل برای دندان  از دست رفته است و در واقع یک روش ترمیمی نیست. بنابراین زمانی از آن استفاده‌ می‌شود که دندان پوسیدگی شدیدی دارد و با ترمیم نمی‌توان پوسیدگی را جبران کرد. اگر دندانی افتاده باشد نیز برای آن‌ می‌توان از کاشت ایمپلنت استفاده نمود. در بعضی موارد به مرور زمان بین دندان‌ها فاصله‌هایی ایجاد‌ می‌شود که با انجام ارتودنسی نیز قابل اصلاح نیستند، در این حالت نیز کاشت ایمپلنت، پیشنهاد مناسبی است. دقت کنید که خالی بودن جای یک دندان ممکن است فرم سایر دندان‌ها را نیز به هم بریزد؛ پس اگر با چنین مشکلی مواجه شدید به سرعت به کلینیک کاشت دندان تهران و سایر شهرها مراجعه کنید.

مزایای ایمپلنت

ایمپلنت در مقایسه با دندان مصنوعی، طبیعی‌تر است و با آن راحت‌تر‌ می‌توانید صحبت کنید و غذا بخورید. توجه کنید که بعد از کاشت، باید به طور منظم به کلینیک کاشت دندان و دندانپزشک متخصص خود مراجعه کنید تا از سلامت دندان‌های خود مطمئن شوید و رعایت بهداشت دهان و دندان را نیز جدی‌تر از قبل بگیرید. یکی از مزایای کاشت ایمپلنت این است که بلافاصله بعد از از دست دادن دندان‌، می‌توان از آن استفاده کرد. اگر پس از افتادن یک دندان جای خالی آن پر نشود، ممکن است دندان‌های کناری کج شوند و حین جویدن غذا نیز با مشکل مواجه خواهید شد. با کاشت ایمپلنت‌ می‌توانید به سرعت دندان از دست رفته خود را جایگزین کنید.

استفاده از ایمپلنت باعث افزایش اعتماد به نفس فرد‌ می‌شود، زیرا ظاهر آن کاملا شبیه دندان طبیعی است و استفاده از آن می‌تواند لبخند زیبا را به شما برگرداند. به علاوه مانع از تحلیل رفتن استخوان‌های فک خواهد شد. در واقع‌ می‌توان گفت که این جراحی، تنها راه دائمی بازگرداندن دندان است. ایمپلنت در داخل فک ریشه دارد، بنابراین به راحتی تکان نمی‌خورد و ثابت است. روش‌های دیگر بعد از چند سال تحلیل‌ می‌روند و شما مجبور هستید که مجدد آن را ترمیم و تعویض کنید. به علاوه زمانی که از دندان مصنوعی استفاده‌ می‌کنید، در تلفظ برخی حروف دچار مشکل خواهید شد و ظاهر غیر طبیعی دندان مصنوعی و رنگ غیرواقعی آن نیز در زیبایی تاثیر منفی دارد.

 پیش از انجام ایمپلنت چه کار کنیم؟

مرحله اول، انتخاب کلینیک کاشت ایمپلنت و انتخاب بهترین متخصص است. نکته مهمی که وجود دارد این است که کاشت ایمپلنت کار ساده ای نیست و اگر این کار را به دست یک فرد بی تجربه بسپارید، ممکن است فک شما آسیب ببیند و وقت و هزینه شما نیز به هدر خواهد رفت. برای انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت تهران می‌توانید از نظرات بیماران سابق استفاده کنید و متخصصی را انتخاب نمایید که درصد زیادی از مراجعین از ایشان رضایت داشته اند. در ادامه، بهترین مرکز ایمپلنت تهران و معتبرترین کلینیک کاشت دندان تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

 بهترین کلینیک کاشت دندان تهران

مرکز ایمپلنت دکتر عباس گشاده رو یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت دندان تهران است. ایشان یکی از بهترین و با تجربه ترین متخصصان ایمپلنت تهران هستند که بیش از ده سال فعالیت حرفه ای در این زمینه دارند. اگر ساکن تهران هستید و‌ می‌خواهید جراحی ایمپلنت انجام دهید‌ می‌توانید به کلینیک کاشت دندان دکتر عباس  گشاده رو مراجعه کنید.

باید توجه شود که کاشت ایمپلنت یک کار بسیار تخصصی است که نیاز به مهارت و تجربه بالا دارد. به همین دلیل ضروری است که برای انجام این کار حتما به یک کلینیک کاشت دندان معتبر مراجعه کنید. کلینیک کاشت دندان دکتر عباس گشاده رو، فضایی بسیار مدرن دارد که در آن از به‌روزترین دستگاه‌ها برای انجام جراحی استفاده می‌شود. بهره‌گیری هم زمان از تجربه و تخصص و تکنولوژی در این کلینیک باعث شده است که کلینیک کاشت دندان دکتر عباس گشاده رو به بهترین کلینیک کاشت دندان تهران تبدیل شود.

خدمات کلینیک کاشت دندان دکتر عباس گشاده رو

کاشت ایمپلنت دندان جراحی لثه ارتودنسی لمینت دندان بلیچینگ دندان روکش‌های زیبایی و...

جمع بندی و نتیجه گیری

کاشت ایمپلنت، روش مناسبی برای جایگزینی دندان از دست رفته است که امروزه در سرتاسر دنیا از آن استفاده‌ می‌شود. این روش بسیار تخصصی است و کاملا مشابه دندان طبیعی است؛ چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر کارکرد. پس اگر یک یا چند مورد از دندان‌های شما با مشکل مواجه شد،‌ می‌توانید با مراجعه به کلینیک کاشت دندان برای کاشت ایمپلنت اقدام کنید. اما فراموش نکنید که رعایت بهداشت دهان و دندان یک ضرورت و اولویت همیشگی است و همواره باید رعایت شود. نکات بهداشتی را رعایت کنید تا کمترین آسیب به دندان‌های شما وارد شود و همواره یک لبخند زیبا داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت می‌توانید به لینک https://tehranimplantteam.com/ مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دندان از دست رفته بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت دندان مصنوعی مراجعه کنید ایمپلنت یک دندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز در شرایط قابل قبول قرار دارد و وضع آلاینده شاخص (PM ۲.۵) هم‌اکنون عدد ۸۸ را نشان می‌دهد.

این در حالی است که ۱۷ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۶ ایستگاه (شادآباد. منطقه ۱۸، شهرری. منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۱۹، میدان فتح. منطقه ۹ و فرمانداری شهرری. منطقه ۲۰) وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته نیز روی عدد ۶۴ و وضع قابل قبول قرار داشت.

ایستگاه‌های دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶ و قرار گرفتن در وضع قابل قبول، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند و ایستگاه فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۰ و وضع ناسالم برای گروه‌های حساس آلوده‌ترین نقطه تهران است.

تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۳ روز قابل قبول را تجربه کرده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۱ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای مسواک زدن چه وقتی است؟
  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • کشف بیش از ۱۲ هزار ایمپلنت قاچاق در تهران
  • مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف ۱۲۴۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • فیلم/ گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست؟