Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:39:19 GMT

متهمان قتل عمد متواری شده در مهاباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۸۰۳۳

متهمان قتل عمد متواری شده در مهاباد دستگیر شدند

ناصر عتباتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع نزاع بین ۲ خانواده در روستای "داش تیمور" مهاباد و انتقال مصدومین به بیمارستان، شخصی از اهالی جهت جویا شدن حال افراد و میانجی گری به بیمارستان مراجعه می کند که توسط ۲ متهم دستگیر شده مورد جرح با چاقو قرار می گیرد و ضاربان متواری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شخص مضروب به علت شدت جراحات فوت می کند، ادامه داد: با ورود دستگاه قضایی بازپرس پرونده موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر می کند و در این راستا پدر متهمان که در نزاع منتهی به قتل نقش موثری داشته دستگیر می شود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: با صدور دستور قضایی قاطع توسط دادستان و اقدامات وسیع قضایی-انتظامی متهمان اصلی پرونده که در وقوع قتل نقش مباشر را داشتند و قصد خروج غیرمجاز از مرز کشور را داشتند در شهرستان پیرانشهر شناسایی و دستگیر و  با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی افزود: افرادی هم که  مبادرت به مخفی کردن این متهمان کرده و با آنها برای فرار از کشور همکاری کرده بودند، نیز شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها مهاباد دادگستری آذربایجان غربی انتظامی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد دادگستری آذربایجان غربی مهاباد دادگستری آذربایجان غربی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد