Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حاجی پور در حاشیه ورود بالگرد اورژانس ۱۱۵ مازندران پس از دوری هشت ماهه به تنها پایگاه هوایی شمال کشور در شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیمی، قله دماوند و محورهای مواصلاتی و ورود سالانه بیش از ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر، ضرورت ارائه خدمات سریع‌تر توسط بالگرد هوایی اورژانس امری اجتناب ناپذیر و ضرورتی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ آمل به عنوان نخستین پایگاه اورژانس هوایی کشور در سال ۸۹ راه اندازی و برای همیشه این پایگاه در این شهرستان ماندنی خواهد بود، تصریح کرد: بالگرد پایگاه هوایی اورژانس آمل تاکنون در جاده هراز و برخی حوادث پیش بینی نشده دیگر وانتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی برون شهری و بیرون از استان در این مدت بسیار موفق عمل کرده است.

نماینده مردم شهرستان آمل با اشاره به اینکه وجود نقص فنی برای بالگرد پایگاه هوایی اورژانس آمل و ضرورت بازدید فنی دوره‌ای آن متأسفانه همراه با سانحه و روند جایگزین شدن آن طولانی شد، افزود: تأخیر این جایگزینی همزمان با تغییر دولت و کابینه همراه شد که خوشبختانه با پیگیری‌های زیادی که در این مدت در سطح کشوری انجام شد، شرایط بالگرد جایگزین موقت فراهم شد.

حاجی پور افزود: تا آماده شدن بالگرد اصلی اورژانس مازندران، بالگرد موقت از طرف شرکت پن‌ها برای انجام مأموریت‌های اورژانس هوایی در آمل مستقر شد.

مجموعه نمایندگان و استانداری پیگیر دومین پایگاه اورژانس هوایی مازندران

رئیس مجمع نمایندگان مازندران همچنین با اشاره به اینکه نمایندگان غرب استان با همراهی استاندار به طور جدی پیگیر ایجاد پایگاه هوایی دیگری در غرب استان هستند، گفت: با توجه به شرایط خاص و دوری شهرهای غرب تا مرکز وشرق مازندران، افزایش تعداد پایگاه‌های هوایی اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی ونیز امداد و نجات هوایی درزمان سوانح طبیعی بسیار مورد نیاز هست که به طور جدی این مورد را نیز تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

ماه گذشته و در نخستین سفراستاندار جدید مازندران به شهرستان عباس آباد در غرب استان، ساخت پایگاه هوایی در منطقه سید محله شهرستان عباس آباد شروع و به گفته مسئولان بزودی ۲ بالگرد در این پایگاه مستقر خواهد شد.

به گزارش مهر، تنها بالگرد فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ پایگاه هوایی شهرستان آمل پس از دوری ۸ ماهه برای تعمیرات و جایگزینی برای مأموریت‌های پزشکی و درمانی در این پایگاه نشست.

کد خبر 5404268

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع نمایندگان مازندران بالگرد بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب سیل کرمان بارش باران ایلام امداد رسانی هوایی اورژانس اورژانس هوایی پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی