Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد مخبر عصر در این تماس تلفنی به استاندار کرمان افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان در کنار مسئولان استان کرمان هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری کرمان، وی اظهار داشت: دستور می دهم با توجه به حضور وزیر کشور در منطقه در نشست جمع‌بندی سفر تعهدات و همکاری‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزیر کشور در دیدار با تعدادی از اهالی شهر رودبارجنوب به خواسته های آنان رسیدگی کرد.

وزیر کشور در سومین سفر خود طی ۲ ماه گذشته به استان کرمان، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، استاندار کرمان و هیات همراه در نهضت آباد از توابع رودبارجنوب حضور یافتند و با ساکنان روستا گفت‌وگو کردند. 

رسیدگی بیشتر به نیازهای ضروری و احداث سیل‌بند خواسته اصلی خانواده ها بود.

دیشب استاندار کرمان نیز در این روستا حضور یافته بود.

براساس این گزارش، در این بازدید ۲ خواهر که خود را از فعالان رسانه ای جنوب معرفی کردند به وزیر کشور گفتند: بعنوان جوانانی انقلابی از حضور استاندار و شما در بین مردم تشکر می کنیم و خواستار اقدامات اساسی برای تکرار نشدن خسارات سیل هستیم.

وزیر کشور نیز  از نیروهای امدادی و عملیاتی برای درکنار مردم بودن و خدمت رسانی تشکر کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان

استاندار کرمان با هدف نظارت میدانی از مناطق تحت تاثیر سیل در جنوب استان کرمان، ۲ پل منطقه گزک منوجان و پل ورودی شهر کهنوج را بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکل و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه را صادر کرد‌. 

محمد‌مهدی فداکار، استاندار کرمان که در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان حضور دارد، پیش از ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین و سومین روز حضور خود در منطقه از پل منطقه گزک واقع در حوزه استحفاظی شهرستان منوجان بازدید کرد.

این پل به دلیل شکستن لوله، فرونشست کرده بود که با دستور استاندار کرمان موضوع در دست بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای رفع مشکل آن صادر شد.

استاندار کرمان در ادامه با ورود به شهرستان کهنوج از پل ورودی این شهر نیز بازدید کرد و تذکرات لازم برای خارج کردن آب از روی پل و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد دامغان شد
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت