Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:48:51 GMT

تجلیل از خادمان مقابله با کرونا درگچساران+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۸۰۵۷

تجلیل از خادمان مقابله با کرونا درگچساران+تصاویر

مراسم تجلیل از پاکبانان و جهادگران غسال اموات کرونایی با حضور جمعی از مسئولین در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس؛باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران امروز در مراسم تجلیل از  خادمان مقابله با کرونا در این شهر گفت: نزدیک به دوسال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد و حقیقتا این خادمان مقابله با بیماری کرونا در این ایام نیز خطرات را به جان خریدند و با وجود تمام سختی ها و تلخی ها به بهترین شکل ممکن کارشان را انجام دادند تا دغدغه ای برای کسی وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز  هم با تجلیل از این جهادگران خواستیم یادآور شویم که کار و ایثارشان فراموش نخواهد شد.

وی افزود:بنابراین اقدامات خوبی به جهت مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان انجام گرفته است که به نوبه خودم از همه ادارات،نهادها و دستگاه ها نیز تشکر و قدردانی می کنم، بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات و کمک مومنانه باز هم این بسیج بود که پای کار آمد که تاکنون 16هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پسنده ادامه داد:در همین ایام کرونا نیز جوانانی بودند که بیکار شدند که در این راستا هم 160جهیزیه به زوج های جوانان تقدیم شد،هرسازمان و نهادی به تناسب توان و ظرفیتش اقداماتی را جهت مقابله با کرونا انجام داد که امروز می توانیم بگوییم یکی از بهترین کشورهایی بوده ایم که دولت و ملت در کنار هم در مقابله با بیماری کرونا نقش آفرینی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:مجددا از همه ادرات، نهادها و دستگاه هایی که در این مدت کرونا جانانه پای کار بودند نیز صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم،هرچند در آستانه دهه پرفروغ فجر قرار داریم و ملت ایران اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) ریشه طاغوت را از این سرزمین برچیدند و نظام اسلامی را بنا نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است.

گفتنی است در این آیین از 31 پاکبان و جهادگر غسال اموات کرونایی (شهرداری دوگنبدان)تجلیل و قدردانی شد.

ادامه نیز تصاویر این آین را شاهد باشید.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا