Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی با پذیرش ۲۳۳ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش گفت: این دانشگاه در راستای دانشگاه جامعه‌محور اقدامات خوبی انجام داده است که برگزاری همایش‌های علمی از جمله این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر داود سیف‌زاده اضافه کرد: دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی در زمینه برگزاری همایش‌های علمی بسیار فعال است و سالانه چندین همایش ملی و بین‌المللی برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه نقش سازنده ورزش در سلامت جسمی و روانی بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: برای تأثیرگذاری بیشتر ورزش باید نگاه علمی به این رشته و مکانیسم‌های آن داشته باشیم.
دکتر مهرداد محرم زاده دبیر علمی سومین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تازه‌های پژوهش در علوم ورزشی هم گفت: این همایش باهدف افزایش آگاهی عمومی در باب تخصصی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: ۳۱۳ مقاله از داخل و خارج کشور به این همایش ارسال شده بوده که ۲۳۳ مقاله از پذیرش شدند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: قرآن توجه ویژه‌ای به امر سلامت دارد و در مکتب اسلام هیچ منعی نسبت به ورزش وجود ندارد بلکه به حفظ سلامت تاکید شده است.
حسنی اضافه کرد: هیچ مکتب و آئینی در دنیا وجود ندارد که به‌اندازه اسلام به‌سلامتی اهمیت داده باشد.
دکتر علی شریفی نژاد رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم در ارتباط مجازی با این همایش گفت: طرح‌های پژوهشی به‌صورت بنیادی یا کاربردی انجام می‌شود.
شریفی نژاد اضافه کرد: خروجی طرح‌های بنیادی مقالات علمی است که کار‌های خوبی انجام شده است، اما باید نگاه ویژه‌ای هم به طرح‌های کاربردی داشته باشد تا بتوانیم در محیط پیرامونی اثرگذار باشیم.
دکتر یحیی کیان مرز پژوهشگر و استاد دانشگاه هامبورگ آلمان هم در ارتباط مجازی با این همایش گفت: صنعت ورزش یکی از صنایع سودمند در جهان است که می‌توان در این صنعت سرمایه‌گذاری کرد.
کیان مرز اضافه کرد: نقش هوش مصنوعی در رشته‌های ورزشی غیرقابل‌انکار است و هوش مصنوعی در حوزه آنالیز کاربرد بیشتری دارد.
یادآور می‌شود که ۳۰ مقاله در سه پنل‌های تخصصی در این همایش ارائه شد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محقق اردبیلی مقاله دانشگاه دانشگاه محقق اردبیلی بین المللی علوم ورزشی همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود