Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه با تلاش و همت کارگران شرکت صنایع نساجی هلال تعداد ۲۰ هزار پتوی امدادی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور بسته‌بندی، بارگیری و ارسال شد.  

مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران  در این باره افزود: از مجموع ۲۰ هزار پتوی امدادی ارسالی امروز، تعداد ۱۰هزار به استان هرمزگان و ۱۰ هزار تخته هم به استان کرمان جهت امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا امیریان گفت: در طی دو هفته اخیر که هموطنان درگیر سیل شده‌اند تعداد ۶۰ هزار تخته پتوی امدادی و ۴ هزار تخته چادر امدادی در اختیار سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و جهت کمک به سیل‌زدگان ارسال شده است.  

وی توانمندی و ظرفیت بالای شرکت نساجی هلال ایران در حوزه تولید اقلام امدادی را یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر دانست که در زمان بحران‌ها، توان تولید و ارسال سریع اقلام امدادی مانند چادر و پتو به هموطنان را دارد.

لازم به ذکر است که شرکت صنایع نساجی هلال ایران یکی از زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید اقلام امدادی فعالیت می‌کند و نقش مهمی در تامین اقلام در حوادث و بحران‌ها دارد.

برچسب‌ها استان کرمان هرمزگان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان کرمان هرمزگان سازمان امداد و نجات هلال احمر استان کرمان هرمزگان سازمان امداد و نجات هلال احمر پتوی امدادی نساجی هلال هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیروهای امدادی هلال احمر از روزهای اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده افزود: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متأثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح، با بیان اینکه تا کنون شهرستان‌های رودبار جنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان، بافت و ساردوئیه تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند گفت: جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستای استان کرمان خدمات رسانی کرده و ۱۱۱ نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده شدند.

کد خبر 6081706

دیگر خبرها

  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح