Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر زنجان با تقدیر از عملکرد سپاه و دیگر نهادهای انقلابی بابت برف‌روبی خیابان‌های شهر زنجان گفت: از عملکردمان در بارش‌های اخیر راضی نیستیم. - اخبار استانها -

به گزارش‌ خبرگزاری تسنیم از زنجان ، بیست‌وسومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در حالی با حضور هشت نفر از اعضای شورا و غیبت حجت الاسلام اسحاق اسماعیلی، و با حضور سرپرست شهرداری، معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان برگزار شد که اعضای جلسه در زمینه 15  لایحه‌ از جمله اعمال 20 درصد جایزه خوش حسابی به ساختمان سازان به مناسبت دهه فجر، فروش برخی از املاک شهرداری، افزایش اعتبار ردیف بودجه احداث کانال سنبل کوی فرهنگ و پوشش کانال شبنم، انعقاد تفاهم نامه با هیئت امنای برخی مساجد شهر زنجان، تایید انجام معامله خرید کابل و ملزومات برقی باغ موزه دفاع مقدس، سرعت بخشیدن به نام‌گذاری معابر به نام شهدا مطرح و مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت  و نهایتاً در زمینه اجرای برخی از این لایحه‌ها به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ابتدا منصور مرادلو رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به تلاش‌های چند روزه کارگران شهرداری برای پاک‌سازی معابر سطح شهر اظهار داشت: نباید تلاش کارگران شهرداری نادیده گرفته شود و سپاسگزار تلاش آن‌ها هستیم که با وجود سرمای زیاد همچنان مشغول پاک‌سازی معابر هستند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جزء استان‌های سرد سیر  و بارش برف در آن‌ محتمل است افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های  بارش برف و سرد شدن هوا نیاز بود شهرداری و مدیریت بحران با آمادگی کامل ماشین آلات و امکانات کامل که در مانور زمستانی اعلام کرده بودند حضور داشتند.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به کمبود تجهیزات شهرداری گفت: تلاش شد از ظرفیت‌ سپاه، جهاد نصر، بنیاد مسکن، ارتش و دستگاه‌های اجرایی که امکانات لازم را در اختیار دارند استفاده شود که شخص استاندار پیگیر هماهنگی‌های این موضوع بودند‌ و لازم است با توجه به ادامه بارش‌‌ها دستگاه‌ها با هماهنگی و انسجام بیشتری کنار شهرداری  حضور داشته باشند.

وی‌ افزود: در حال حاضر معابر اصلی در شهر زنجان بازگشایی و تیغ زنی شده است و نمک‌پاشی و ماسه‌پاشی در معابر نیز انجام شده و در تلاش هستیم تا خیابان‌های فرعی را نیز پاک‌سازی کنیم اما با توجه به اینکه برخی کوچه‌های مناطق باریک هستند این کار به کندی انجام می‌شود.

تاکید استاندار زنجان بر واگذاری برخی پروژه‌ها به بخش خصوصی فرماندار زنجان: راه ارتباطی 20 روستا بر اثر کولاک شدید مسدود است/ سپاه بازگشایی مسیرها را ادامه می‌دهد + فیلم بحران مدیریت در نخستین بارش برف/ شهر زنجان در زیر برف و مسئولان در خواب زمستانی به سر می‌برند گزارش تسنیم از آخرین وضعیت راه‌های روستایی زنجان/ جلسات مدیریت بحران در شهرستان‌های استان تشکیل شد

لزوم افزایش ناوگان حمل‌ و‌ نقل عمومی

مرادلو در خصوص فعال‌سازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ گفت‌: درخواست ما از شهرداری این است که تسریع در فعال‌سازی ناوگان حمل‌ و نقل عمومی، اتوبوس ،تاکسی، ون را در اولویت کارهای خود قرار دهد زیرا فصل امتحانات دانش‌آموزان نیز هست و نباید مردم در مضیقه باشند.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: باید از امکانات بخش خصوصی نیز به صورت نیاز اورژانسی استفاده کرد و نباید معطل بودجه و اعتبارات بود زیر وظیفه ما این است این کارها سریعتر انجام گیرد.

تامین لباس گرم برای کارگران شهرداری

وی به تامین لباس‌ کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: با توجه به تلاش‌های شبانه‌روزی کارگران در سرمای 15 درجه زیر صفر لازم است که لباس گرم در اختیار آن‌ها گذاشته شود و از شهرداری درخواست داریم  هرچه زودتر البسه گرم زمستانی در اختیار کارگران قرار داده شود.

مرادلو گفت: هیچ تفاوتی بین کارگران بخش دولتی و خصوصی نیست و تمام کارگران باید لباس گرم داشته باشند و اگر پیمانکاری در این زمینه کوتاهی کرده باید با او برخورد شود و نباید فقط به جریمه اکتفا  شود‌.

وی به تامین غذای کارگران اشاره کرد و گفت: علاوه بر لباس حتماً باید غذای گرم برای کارگران در این روزها تامین شود و نباید شهرداری منتظر اعتبار باشد که هزینه آن از کجا تأمین خواهد شد زیرا کارگران شبانه روز در حال تلاش و پاک‌سازی معابر هستند.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه از عملکرد خود رضایت کافی نداریم گفت: در حال حاضر زمان بودجه نویسی است و باید اعتبارات کافی برای خرید تجهیزات و ماشین آلات و تعمیر آن‌ها در نظر گرفته شود تا بتوانیم با آمادگی کامل در زمان بارش‌ها به شهروندان خدمات ارائه دهیم.

وی افزود: طبق قول استاندار، وزارت کشور بسیج شده با اجرای برنامه‌های متمرکز شهرداری‌های شهرهایی که دارای تجهیزات و ماشین آلات کم هستند بتواند بخشی از امکانات شهرداری‌ها را تامین کند.

مرادلو گریزی به ایام الله دهه فجر زد و گفت: به ایام دهه فجر نزدیک می‌شویم و باید با آمادگی بیشتر و برنامه‌های شاد و مزین کردن شهر به استقبال این دهه عزیز برویم.

نامگذاری خیابان‌ها به نام شهدا ادامه دارد

وی به نام‌گذاری میادین و خیابان‌های شهر به نام شهدا در دهه فجر اشاره کرد و گفت: بعد از تاکیدات مقام معظم رهبری در کنگره 3535 شهید استان به این کار سرعت داده شد و با هماهنگی اداره پست، بنیاد شهید و حوزه شهرسازی شهرداری این کار به سرعت جلو می‌رود و اسم خیابان‌ها از شماره و نام‌های غیر متعارف به نام شهدا تغییر پیدا کرده و تابلو‌های مزین به اسم شهدا در ایام الله دهه فجر در سطح شهر نصب خواهند شد.

در ادامه حجت الاسلام محمد کاظم مجتهدی عضو شورای شهر گفت: پیشنهاد می‌شود که نام شهدا در یک تابلو و قسمتی از زندگینامه و وصیت شهید در یک کتیبه نوشته و به دیوار همان خیابان یا محله نصب شود تا جلو دید همگان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر زنجان گفت: تفاهم‌نامه‌ای با هیئت امنای برخی مساجد شهر زنجان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ارتقا فرهنگ عمومی بسته شده است.

وی‌افزود: مساجد بهترین مکان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند زیرا از تمام اقشار پیر، جوان، زن و مرد در مساجد حضور دارند.

مجتهدی بیان کرد: با چهار مسجد در چهار نقطه شهر از جمله مسجد چهارده معصوم اسلام آباد، مسجد امام حسن (ع) منطقه بیسیم، رضوان و تکیه مشهدی صفر تفاهم نامه بسته و مقرر شده که به هر مسجد مبلغ 250 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های فرهنگی داده شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی زنجان شورای اسلامی زنجان رئیس شورای شهر زنجان اجرای برنامه کارگران شهرداری نام شهدا خیابان ها پاک سازی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم یزد بابت انتقام قاطع سپاه از صهیونیست‌ها

مردم ولایتمدار یزد با تجمع در گلزار شهدای خلدبرین، از انتقام قاطع و سخت سپاه از صهیونیست‌ها تقدیر کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3068553 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پاسخ مقتدرانه سپاه ابهت پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • انتظار ستاره‌های یونایتد: زودتر تن‌هاخ را اخراج کنید
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • ما قورباغه در آب جوش نیستیم
  • جمهوری اسلامی ایران در رخداد اخیر  کاملا حرفه ای، منطقی و مسئولانه عمل کرد/به دنبال تشدید تنش در منطقه نیستیم
  • ۲۲ درصد حجم مخزن سد تهم زنجان پر شده است 
  • تجمع مردم یزد بابت انتقام قاطع سپاه از صهیونیست‌ها
  • پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد
  • تقدیر شورای ائتلاف از عملیات تاریخ ساز دلاورمردان هوافضای سپاه