Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس محمدیان روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه گلستان در مجتمع عاشوراییان گرگان افزود:  رسانه های مستقل هویت، ارزش، قرب و جایگاه داشته که  منافع ملی را بر همه مسائل ارجحیت نهاده و برای نظام و آرمان های آن تلاش می کنند و نگاه مثبت اندیشی را به جامعه برای همگرایی و همدلی بیشتر  برای پیروزی در جنگ تحریف واژه ها و تحریم ها و ظهور ظرفیت های بالقوه تزریق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: همه اصحاب رسانه مجازی و مکتوب شناسنامه هویت انقلاب اسلامی، شهر، استان و کشور هستند و می توانند از فراموشی واژگان، ادبیات، سبک زندگی، احترام، صداقت و  صراحت جلوگیری کنند.

وی اظهارداشت: دولت سیزدهم در کنار چالش ها فرصت های بسیاری داشته و از مطالبه گری ها در راستای آرمان های انقلاب  حمایت می کند.
محمدیان یادآور شد: رسانه ها امروز وظیفه تزریق نگاه امیدآفرینی به جامعه را در مقابل تحریف های دشمنان برعهده دارند و امیدواریم جبهه رسانه در عصر فناوری ناآگاهانه با خودباختگی برای دشمن کوچه باز نکنند.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: افق سند چشم انداز ۱۴۰۴  با ظرفیت ها و دستاوردهای روشن حرکت تحول های نظام در عرصه های مختلف بوده که اصحاب رسانه نقش چشمگیری در تحولات و برطرف کردن چالش ها دارند، رسانه ها باید برنامه، نقشه و حرکتی برای خود ترسیم کنند زیرا اصحاب رسانه شهروندانی با وظایف سخت تر در راستای آرمان های انقلاب هستند.

محمدیان بیان کرد: در  ۱۰ استان کشور با شرایط و ظرفیت های خاص از جمله گلستان دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه  افتتاح می شود.

به گفته وی شرکت تعاونی اصحاب رسانه، قرارگاه رسانه ای و اولین باشگاه رسانه های محلی کشور با همدلی، هم افزایی، همگرایی  و همیاری  فعالان این عرصه افتتاح و راه اندازی  خواهد شد.

محمدیان با اشاره به آماده شدن ترسیم  نقشه راه پنج ساله رسانه کشور و نهضت آموزش افزود: سطح سواد جامعه ایران از نظر آموزش و سواد رسانه ای جز  فقیرترین کشورها ست که امیدواریم با  ابلاغ نقشه راه پنج ساله هیچ دولتی غصه رسانه را نداشته باشد.

وی گفت: برای گلستان همانند 10 استان برتر رسانه برنامه ریزی شده و در راستای آن برای تربیت نیروی کارآمد و کادرسازی  همتراز انقلاب از آموزش های رسانه ای  استان حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر خاطرنشان کرد: انتطار استقبال و حضور بیشتر اصحاب حرفه ای و محلی  رسانه در جشنواره ابوذر در این فصل رویش و نبوغ استعدادها  برای ظهور ظرفیت های جدید را داشتیم.

محمدیان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: هر کشور، انقلاب و نظامی رویش و ریزش داشته  اگر در هشت سال دفاع مقدس حدود  ۲ میلیون نفر در جبهه حضور داشتند در جنگ تمام عیار امروز  در عصر روزنامه نگاری که سخت تر از هر لحاظ بوده بیش از  ۸۲ میلیون نفر درگیر  هستند.
وی خاطرنشان کرد : در زمان حاضر پیگیری بیش از ۸۰ درصد افراد شبکه های مجازی بجای پایگاه های خبری بوده که جای تامل دارد.

گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در ۳۴ نقطه شهری و هزار و ۷۵ روستا دارد و در این استان شمالی ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال، ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها گرگان رسانه سواد رسانه ای افکار عمومی گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان رسانه سواد رسانه ای گرگان رسانه سواد رسانه ای افکار عمومی گلستان اصحاب رسانه رسانه ای رسانه ها ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد