Web Analytics Made Easy - Statcounter

" بهروز اکرمی" روز چهارشنبه در نشست کمیسیون‌ برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی افزود: ریشه ورودی قاچاق و عوامل موثر بر آن باید واکاوی شود و تا زمانی که برای ریشه کنی این مهم تدابیر ویژه‌ای اندیشیده نشود، از اقدامات صادقانه مسئولان دستگاه‌های اجرایی نتایج مطلوب حاصل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مشکلاتی در خصوص تعیین ماهیت در اداره کل استاندارد وجود دارد که انتظار می‌رود رئیس سازمان استاندارد ایران، مجوز لازم برای تامین حداقل چهار نیرو را هرچند به صورت موقت، ارائه‌ کند تا اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
جانشین رئیس کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: استان مرکزی مبدا و مقصد قاچاق نیست اما قاچاق کالا و ارز در مبادی ورودی و خروجی این استان، عوارض فراوانی دارد که شوتی‌ها یک نمونه از این عوارض است.
اکرمی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط استان باید تمام توجه خود را در سه حوزه قاچاق سوخت، شوتی‌ها و همچنین اموال تملیکی، متمرکز کنند چرا که این حوزه ها، تردد مردم را به مخاطره انداخته است.
وی خاطرنشان کرد: برای مقابله با شوتی‌ها و هدر رفت اموال و کالاهای انباشت شده در سازمان اموال تملیکی نیز لازم است برنامه راهبردی تدوین شود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان نیز در این نشست بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۱ تیرماه سال ۸۱ فصل الاخطاب است و  تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند در راستای مبارزه با امر قاچاق و مشکلات لجستیکی در کشور، گام‌های موثری بردارند.
" بهنام نظری" افزود: قاچاق کالا ضربات سختی بر پیکره اختصاتی کشور به ویژه استان صنعتی مرکزی، وارد می‌کند و ورود هر محموله قاچاق می‌تواند به بی ثباتی و تعطیلی یک کارگاه و کارخانه و بیکاری کارگران این استان منجر شود.
وی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیش از ورود به کشور تا عرضه آن در سطح شهر، هدفگذاری شده و این مهم با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی اظهار داشت: برنامه‌ریزی دقیق و مدونی در راستای برخورد با خودروهای شوتی و رفع مشکلات اقتصادی که امنیت و آسایش مردم را در جاده های ارتباطی را به مخاطره می اندازد، صورت گرفته و اجازه نخواهیم داد قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف شوم خود برسند.

نظری تاکید کرد: استان مرکزی در کریدور غرب به شرق و همچنین جنوب به شمال واقع شده که به عنوان مبدأ و مقصد قاچاق نیست اما محل تردد قاچاقچیان است که با برنامه‌ای مستمر،  جاده‌های ارتباطی استان را برای اخلال گران، امنیت اجتماعی، اقتصادی ناامن خواهیم کرد و این مهم در اولویت اقدامات کمیسیون قرار دارد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی شود.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی قاچاق کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی قاچاق اراک استان مرکزی قاچاق کالای قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قاچاق کالا و ارز استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان، در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص، ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالا‌ها را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری
  • هرمزگان برای مقابله با قاچاق نیازمند تجهیزات الکترواپتیک است
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان