Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال سیچوان بلو والز با درخشش ستاره ایرانی خود مقابل کینگدائو در لیگ چین به برتری رسید.

به گزارش طرفداری، تیم سیچوان در ادامه مسابقات لیگ حرفه‌ای بسکتبال چین، امروز در زمین خود ۹۸ بر ۸۷ برابر کینگدائو، تیم شانزدهم جدول به برتری رسید. حامد حدادی، ستاره ایرانی سیچوان در این دیدار ۴۴ دقیقه در میدان بود و موفق شد با ثبت ۱۹ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۸ پاس گل، ۲ توپ‌ربایی و ۲ دفاع، بهترین بازیکن میدان نیز لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیچوان پس از این بازی با ۹ پیروزی و ۱۵ باخت در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفت ‌تا با تیم جیلین (تیم دوازدهم جدول رده‌بندی) فقط یک برد فاصله داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 از سر راه بردارد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

شیاطین سرخ در حالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند که در جریان این دیدار دو بار از حریفشان عقب افتادند اما درخشش برنو فرناندز باعث شد که این تیم بتواند این دو گل خورده را جبران کند و با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

اونانا که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب منچستر یونایتد داشت در این بازی بار دیگر اشتباه مهلکی انجام داد که منجر به باز شدن دروازه تیمش توسط حریف شد و تن‌هاخ پس از پایان بازی بار دیگر به این بازیکن درباره این اتفاق هشدار داد.

سرمربی یونایتد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما باید هرچه زودتر این روند را متوقف کنیم. نمی‌توانیم همچنان به مرتکب شدن چنین اشتباهاتی ادامه دهیم. در بالاترین سطح ممکن بازی می‌کنیم و اگر در این سطح می‌خواهیم به اهدافمان برسیم و جام‌های قهرمانی را به دست آوریم، پس باید چنین روندی را متوقف کنیم.

باید همیشه تمرکزمان را حفظ کنیم و نمی‌توانیم اجازه انجام چنین اشتباهاتی یا از دست رفتن تمرکز و نظم را بدهیم چون اگر چنین وضعیتی رخ ندهد، شرایط برای ما بسیار آسان‌تر خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ستاره لژیونر تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها