Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.

یوسف نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، با اشاره به اهداف سفر به منطقه کاشان و نطنز و بادرود اظهار داشت: تعطیلی مدارس زمان زیادی طول کشید و ما نباید تا به این حد مدارس را تعطیل می‌کردیم و خوشبختانه مدارس به ویژه مدارس روستایی بازگشایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کردیم تا خلاءهای آموزشی را به طریق حضوری و از طریق فضای مجازی پر کنیم، افزود: این موضوع ممکن است زمان آموزش را طولانی‌تر کند اما خلاءهای ایجادشده جبران می‌شود؛ در خصوص رتبه‌بندی معلمان نیز شورای نگهبان ایراداتی گرفته که در تلاش هستیم موارد رفع و در حال تهیه و تدوین آئین‌نامه‌ها هستیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان عزیز آموزش حضوری را جدی بگیرند تا زمان از دست رفته به واسطه شیوع کرونا جبران شود، ابراز داشت: دانش‌آموزان نیاز به آموزش حضوری و دیدار چهره به چهره با آموزگار خود هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش حامیان خوبی به نام خیران را دارد که باید از آنان به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: در زمینه اسکان نوروزی نیز با توجه به شرایط و تصمیمات اتخاذ شده عمل می‌شود و امیدواریم با بهبود شرایط بتوانیم خدمات شایسته‌ای به جامعه فرهنگیان در تعطیلات عید نوروز ارائه دهیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی، اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی را به رضا مراد صحرایی، ابلاغ کرد.

این قانون در نشست علنی ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود.

بر اساس این قانون، شورای عالی آموزش و پرورش به عنوان مرجع سیاست‌گذاری مدارس و مراکز آموزشی پرورشی غیر دولتی، تعیین شده است. همچنین، وزرات آموزش و پرورش، مکلف به راه‌اندازی سامانه یکپارچه مدیریت، نظارت و ارزیابی مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی شده است و این مراکز باید همه فعالیت‌های خود، اعم از درآمدها، میزان شهریه دریافتی، تعداد کارکنان و دانش‌آموزان، فضای آموزشی و نوع مالکیت آن و هزینه‌ها را در این سامانه، اعلام و وزارت آموزش و پرورش، آن را بررسی و ارزیابی کند. این سامانه به سامانه سازمان تأمین اجتماعی، متصل و حق بیمه معلمان و کارکنان این مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی به‌طور برخط، پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • اصلاح قانون تأسیس مدارس غیر دولتی ابلاغ شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی