Web Analytics Made Easy - Statcounter



هندبالیست‌های ایرانی در دومین دیدار خود از رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا به برتری رسیدند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود از سری رقابتهای هندبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی عربستان در حال برگزاری است مقابل هند با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ به برتری رسید.

محمدالرشید و محمدجمال ابواصل از اردن قضاوت این بازی را به عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در شهر قطیف که حدود یک ساعت با شهر دمام عربستان محل اقامت بازیکنان ایران فاصله دارد برگزار شد.

تیم ملی هندبال ایران روز گذشته مقابل استرالیا با نتیجه ۳۲ بر ۱۰ به برتری رسیده بود. ملی‌پوشان ایران باید فردا پنج شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مقابل عربستان به میدان بروند. این بازی در شهر دمام برگزار خواهد شد.

علی رحیمی کازرون در نیمه اول درون دروازه قرار داشت. در نخستین دقیقه بازی مهرداد صمصامی خطا کرد ولی پرتاب هفت متر هندی ها گل نشد و علی رحیمی آن را سیو کرد.

تیم هند اولین گل بازی را در دقیقه ۲:۲۴ به ثمر رساند. اولین گل ایران را در دقیقه ۳:۲۱ سجاد استکی به ثمر رساند. محمدرضا کاظمی گل دوم را به ثمر رساند.

سجاد استکی ۴ گل، محمدرضا اورعی ۲ گل، محمدرضا کاظمی یک گل، کیانی ۳ گل، کیارش طاهری ۳ گل، مجتبی حیدرپور ۴ گل، یونس آثاری یک گل، گلزنان ایران در نیمه اول بودند.

در دقیقه ۱۵ پرتاب پنالتی هندی ها گل شد. هندی ها در دقیقه ۲۲:۴۰ درخواست وقت استراحت کردند. ایران نیز در دقیقه ۱۵ درخواست وقت استراحت کرده بود. ورزشکار هندی در دقیقه ۲۳ اخراج دو دقیقه ای گرفت. در دقیقه ۲۳ داور بیرون از زمین به بازیکن هند به خاطر گردنبندش اخطار داد و آن بازیکن گردن‌بند را در آورد.

در دقیقه ۲۴ به خاطر خطای حسین جهانی ضربه پنالتی به هندی ها داده شد و اختلاف گل به یک رسید. حسین جهانی نیز یک تعلیق دو دقیقه ای گرفت.

حیدرپور پرتاب پنالتی را در دقیقه ۲۸ انجام داد که گل نشد.

امیدرضا سرپوشی در نیمه دوم درون دروازه قرار گرفت. مهدی موسوی در دقیقه دوم گل اول را به ثمر رساند. سجاد استکی در دقیقه ۳ با وجود دفاع خالی هندی ها توپ را به تیرک زد و گل نشد. مهرداد صمصامی در دقیقه ۴ خطا کرد و دو دقیقه تعلیق شد. پرتاب پنالتی هندی ها نیز گل شد.

در دقیقه ۵ نیز پرتاب پنالتی از سوی هندی ها گل شد. در دقیقه ۷ نیز حسین جهانی خطا کرد و ۲ دقیقه تعلیق شد. در دقیقه ۹ روی مجتبی حیدرپور خطا رخ داد و او بر زمین افتاد. با این حساب یک بازیکن از تیم هند دیسکالیفه شد و کارت قرمز گرفت. تیم هند در دقیقه ۱۱ یک تعلیق دیگر گرفت و نیمه دوم چهار نفره شدند.

در دقیقه ۱۷ غلامی خطا کرد و تعلیق دو دقیقه ای گرفت. پرتاب تک به تک اورعی در دقیقه ۱۹ گل شد.

مهدی موسوی ۳ گل، محمد غلامی یک گل، سجاد استکی ۴ گل، مجتبی حیدرپور یک گل، محمدرضا کاظمی ۳ گل، یونس آثاری ۳ گل، اورعی ۲ گل، کیارش طاهری ۲ گل، حسین جهانی یک گل برای ایران در نیمه دوم گلزنی کردند.

مجتبی حیدرپور پور کاپیتان تیم ملی نیز در دقیقه ۲۱ تعلیق دو دقیقه شد. حسین جهانی در دقیقه ۲۸ با خطا ۲ دقیقه تعلیق شد.

امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا کاظمی، یونس آثاری، محمد کیانی، محمد علی قاسمی، یاسین کبیریان‌جو، کیارش طاهری، محمد غلامی، سجاد استکی، پویا نوروزی نژاد، سید مهدی موسوی، مهرداد صمصامی، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، حسین جهانی، جلال کیانی، محمد رضا اورعی و احسان ابویی نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

مانوئل مونتایا فرناندز هدایت تیم ملی ایران را به عهده دارد. همچنین کیوان صادقی به عنوان‌ مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان‌ مربی، فرید علیمرادی مربی دروازه‌بانان، علی بخشی به عنوان کارشناس تغذیه و تراپیست و ناصر سلیمی به عنوان آنالیزور و سرپرست تیم اعضای کادر فنی تیم ملی هندبال ایران را تشکیل می‌دهند.

بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان لهستان ۲۰۲۳ از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه در حال برگزاری است. پنج تیم اول این مسابقات جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان لهستان را کسب خواهند کرد. تیم ملی ژاپن به دلیل ابتلای برخی بازیکنانش به امیکرون از حضور در این مسابقات انصراف داد.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار فینال، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، سعید اسماعیلی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قرقیزستان، به مدال طلای این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

او پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ناصر علیزاده نخستین طلایی ایران
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران