Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:30:36 GMT

محرمی آمد، دینامو زاگرب ۳ گل زد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۸۲۰۵

محرمی آمد، دینامو زاگرب ۳ گل زد

دینامو زاگرب در حضور یک نیمه‌ای مدافع ایرانی خود مقابل دومزاله اسلوونی به برتری پُر گل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال دینامو زاگرب که صادق محرمی در آن عضویت دارد، اردوی نیم‌فصل خود را در کشور کرواسی برپا کرده و دیدارهای تدارکاتی را در دستور کار قرار داده که امروز هم یک بازی دوستانه انجام داد.

 

دینامو زاگرب از ساعت ۱۷ امروز(به وقت ایران)، در سومین مسابقه تدارکاتی نیم‌فصل به مصاف دومزاله، تیم سوم جدول لیگ برتر اسلوونی رفت که در نهایت موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادق محرمی که در دو مسابقه دوستانه اخیرشان مقابل لیوبلیانا و کوپر اسلوونی جزو فهرست دینامو زاگرب حضور نداشت، امروز در ابتدای مسابقه با دومزاله نیمکت‌نشین بود، اما از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد.

 

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که همراه با دیگر نیمکت‌نشینان در ابتدای نیمه دوم دیدار مقابل دومزاله تعویض شدند، توانستند نمایش بهتری از نفرات اصلی ارائه کنند و با زدن سه گل درا ین مسابقه به پیروزی برسند.

 

صادق محرمی دینامو زاگرب کرواسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صادق محرمی دینامو زاگرب کرواسی دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • این دفعه درخشش امیر غفور هم بی‌فایده بود
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • امیر غفور و یک روز عادی: ۲۳ امتیاز در چهار ست!