Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان عصر امروز چهارشنبه در مراسمی با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان و جمعی از مدیران برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات «مسعود رضایی» تقدیر و «پویا تابعی» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، «پویا تابعی» پیش از این معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان بوده است.

کد خبر 5404283

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم تودیع و معارفه خرم آباد بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب سیل کرمان بارش باران ایلام امداد رسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال

محمد اطهری، مدیرکل بنیاد مسکن استان قم به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران گفت: از سال ۱۴۰۰ در سطح استان ۷ هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۴ هزار واحد آن امسال تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ۳۰۰ واحد از این تعداد اردیبهشت ماه امسال و مابقی در مناسبت‌های مختلف تا دهه فجر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قم اشاره به فعالیت بنیاد مسکن در حوزه نوسازی و مقاوم سازی خانه‌های روستایی داشت و افزود: در سطح استان ۹ هزار و ۴۵۰ خانه روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده که این تعداد معادل ۵۳ درصد از خانه‌های روستایی استان است.

اطهری درباره مقاوم سازی خانه‌های روستایی ادامه داد: بر اساس مصوبه دولت خانوار‌های روستایی می‌توانند از تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن از دیگر خدمات این اداره کل را صدور ۱۱ هزار پروانه ساخت به روستاییان، صدور سند‌های اراضی شهری و روستایی و واگذاری ۴۵۲ قطعه زمین در سال گذشته به روستاییان عنوان کرد و گفت: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن از سال ۵۸ تا به امروز ۶ هزار و ۸۱۵ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • تجلیل از هنرمندان طراز هنر انقلاب/ مسعود نجابتی چهره هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال