Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: تغییرات مدیریت موجب نشاط و شادابی و پویایی در کار و افزایش بهره وری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین که روز چهارشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر وجمعی از مدیران ارشد توانیر، سردار سرتیپ پاسدار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین، رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان، بیرنوندی، دیلمی و مرادی مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین برگزار شد مسعود خواجه وند به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی رجحانی در این مراسم گفت: تغییر و تحولات در سیستم مدیریتی امری بدیهی و طبیعی است و می تواند موجب نشاط و شادابی در بدنه دستگاه ها و افزایش بهره وری در کارها شود.

وی اضافه کرد: مدیران جدید استان قزوین برای گره گشایی از تولید عزم جدی دارند و شرکت توزیع نیروی برق می تواند نقش مهمی در تامین نیازهای توسعه ای استان داشته باشد و به تحول این منطقه کمک کند.

رجحانی یادآورشد: در مسیر توسعه نیازمند حمایت همه جانبه از تولید هستیم و در جنگ اقتصادی که دشمنان راه انداخته اند ما مدیران وظیفه داریم زمینه رفع موانع و تسهیل در کارها را مهیا کنیم.

ظرفیت های انرژی های تجدید پذیر استان را فعال می کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین افزود: استان قزوین ظرفیت های خوبی در زمینه انرژی های تجدید پذیر دارد که در نشست با وزیر نیرو برای عملیاتی شدن طرح های این بخش به نتایج خوبی رسیده ایم که امیدواریم با همکاری وزارتخانه و حضور بخش خصوصی گام های موثری در سال آینده در این عرصه برداشته شود.

وی برای حمایت از فعالیت های شرکت توزیع نیروی برق در استان و کمک به اجرای طرح های سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معارفه برق معاون صنعت استان قزوین بهره وری جنگ انرژی وزارتخانه بخش خصوصی شرکت توزیع نیروی برق قزوین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

وی گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد.

کد خبر 6082031

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم