Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دکتر هادی اسحاقی متخصص طب کار و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان عصرچهارشنبه در خصوص بوی نامطبوع ناشی از انتشار میعانات گازی در بندرعباس گفت خانواده ها برای پیشگیری از در معرض قرار گرفتن این گاز می توانند در منزل بمانند پنجره ها را ببندند و حتی الامکان از منزل بیرون نیایند .

وی ادامه داد: سایر گروههای جامعه نیز در صورت لزوم به بیرون آمدن از منزل ضمن استفاده از ماسک در صورت داشتن علائمی همچون سردرد ،حالت تهوع یا تنگی نفس ،سرگیجه اسهال و استفراغ و سایر علائم تنفسی یا گوارشی به اورژانس مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس ضمن تایید شکستگی خط انتقال میعانات گازی این شرکت اظهار داشت: خروج میعانات گازی از محلی شکستگی متوقف شده و به زودی عملیات ترمیم آغاز می شود.

محمدعلی دادور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: شکستگی لوله به دلیل حجم غیرقابل انتظار سیلاب ناشی از بارندگی بود که منجر ساعت پنج صبح چهارشنبه ۲۹دی منجر به بروز حادثه در مسیر رودخانه کل شد.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی فوری به محل حادثه اعزام شدند و مهار میعانات گازهای خروجی آغاز شد.

وی اضافه کرد: خروج این گازها می تنواند منجر به بروز عوارضی از جمله سردرد در اهالی منطقه تحت تاثیر آن گردد که بابت این حادثه از مردم عذرخواهی می کنیم.

این حادثه از صبح چهارشنبه موجب انتشار شدید بوی گاز در مناطق وسیعی از غرب بندرعباس تا بندرخمیر و گچین شد.

برچسب‌ها هرمزگان نفت گاز بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان نفت گاز هرمزگان نفت گاز بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان

برخورد کامیون با تریلی در محور راور دیهوک منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر، ساعت ۰۰:۴۴ بامداد امروز دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین، یک کامیون با تریلی در ۱۰۵ کیلومتری محور راور به دیهوک برخورد کرد.

در این حادثه که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد، با حضور تیم امداد و نجات، دو تن از مصدومان پس از دریافت کمک‌های اولیه و پیش‌بیمارستانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

کد خبر 744619

دیگر خبرها

  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ فروردین
  • هشدار آب‌گرفتگی گسترده و سیلاب
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان
  • استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه در غزه
  • پیش‌بینی ۴ میلیارد دلار برای واردات بنزین در ۱۴۰۳
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • رشد ۳۷ درصدی کشف ذخایر معدنی هرمزگان در سال ۱۴۰۲