Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا صالحی‌امیری در نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: ورزش ایران برای رسیدن به موفقیت و قله افتخار یک راه دارد و آن هم وفاق و همدلی با محوریت وزارت ورزش است. قدردان مدیران قبلی یعنی علی‌نژاد، داورزنی و سجادی هستیم و قدردان پذیرش مسئولیت در این شرایط توسط پولادگر هستیم‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همه ما می‌دانیم منابع ورودی محدود و نیازها زیاد است. امسال شرایط بهتری نخواهیم داشت و باید انطباق بین نیاز و مطالبات داشته باشیم. میانگین تخصیص ما 120 تا 130 درصد است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال تخصیص دیگری داشته باشیم‌.

صالحی‌امیری افزود: تجلیل از پیشکسوتان یک پیام روشن دارد و تبار ورزش را فراموش نخواهیم کرد.اگر ورزش ایران سبز است، بخاطر ریشه‌های ماست که پیشکسوتان هستند. یکی از اهداف جدی ما از روز اول گسترش فعالیت‌های فرهنگی از جنس اثر بخشی است. باید با رویکرد پهلوانی پیش برویم که با شعار و بنر امکان پذیر نیست.

رییس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: موزه ملی ورزش اثبات هویت ورزش ایران زمین بود که عنوان آن را ملی گذاشتیم. آرم آن مجموعه هم ورزش است که متعلق به ملت ایران است و کسی مالک آنجا نیست. همه آثار ثبت و ضبط شده‌اند. تاریخ شفاهی ایران هم به عنوان بزرگ‌ترین منبع برای همه اساتید، دانشجویان و ... در ایران و جهان خواهد بود.

وی تصریح کرد: از دبیر در فدراسیون کشتی، طباطبایی در فدراسیون کاراته، دادگر در تیراندازی به خاطر درخشش در المپیک قدردانی می‌کنم همچنین قدردان سایر فدراسیون‌ها که جایگاه خود را در المپیک ارتقا دادند.

صالحی امیری خاطرنشان کرد: جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک با ریاست دکتر سجادی چند جلسه برگزار شده است و تلاش می‌کنیم موفقیت‌های ورزش در مسابقات پیش‌رو بازهم تکرار شود.

کد خبر 5404281

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا صالحی امیری وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال زنان وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس سردار آزمون تیم ملی فوتبال زنان ایران تکواندو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • محمدکاظم حجج رییس فدراسیون ورزش‌های سه گانه شد
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون